bARi or bolor ARevapastnerin!

Աստվածաճանաչություն, հավատամք ու կրոնական հարցեր

Moderator: Supermod

Re: bARi or bolor ARevapastnerin!

Postby Andranik on Tue Feb 19, 2008 3:59 pm

Ar wrote:Es ko het lurg temayi masin em xosum,apatsuytsner berum,du el grum es himari meg el ar ka…!
..


Միթե՞լուրջ թեմայի ապացույցները չպետք է լուրջ լինեն:

Arieren xosum em es e,(et incha vor hayeren tarerov chem. grum dra hamar?(ghamanak chunem nstem angleren tarerov stegnashari vra hayeren tarer@ havakem),bayts ete usadir cheir – gratst “նիկդ” hayeren bar chi!,uremn du el արիերեն խոսել սովորիր!


Թերևս խիստ տեղին է բացատրել «արիերենի» և հայերենի տարբերությունը:
Հայերեն բառերը ավաղ շատ հայերի համար դադարել են մատչելի լինել, դրա համար մեկ մեկ կարիք է լինում արիական(հնդևրոպական) լեզվաընտանիքից առավել մատչելիները մեջբերել:
Ինչ վերաբերվում է «արիերենին»:
«Արիերեն» ասելով նկատի ունեմ Արիներին բնորոշ դարձվածքաբանությունը:
Քանի որ այս ֆորումի մեկ այլ թեմայում հնդարիականության վրա հղումներ և շեշտադրումներ ես անում, ապա տեղին կլինի վերանայես(եթե ծանոթ ես) «Մանուի Օրենքները», որտեղ հավուր պատշաճին և բազմիցս նշվում են Արիներին բնորոշ խոսքի երանգներն ու առոգանությունը(անկախ որ լեզվով ես խոսում):

Es im zrutsaktsin hargum em,ete inkn el indza hargum


Միթե՞ զրուցակցի խոսքին խորամուխ չլինելն, ու նրան անուղղակիորեն «հիմար» անվանելը, ըստ քեզ հարգանքի նշան է:
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

Postby Ar on Wed Feb 20, 2008 3:43 am

Lion wrote:
Իմ կարծիքով Պաղեստինում գտնվող հրեական նախնական էթնոզանգվածին խառնվել են Եգիպտոսից նահանջող հայերը /<<հաքսոսները>>/, որոնք փոխանցել են հրեաներին իրենց մշակութային ձեռքբերումները, իսկ մասսամբ էլ նաև գենետիկ կառուցվածքը: Դրանով է նաև ի դեպ բացատրվում հայերի և հրեաների հայտնի բնավորության նույնությունները…


Հմմ,...
Հետաքրքիր վարկած էր,իսկ Եգիպտոսից նահանջող հայերը …
Կցանկանայ հարցնել այդ ինչպիսի բնավորությունը ի նկատի ունես? հայերի և հրեաների հայտնի “բնավորության” նույնությունները…դա որնա?
Ես երեվի թե միքիչ հասկանում եմ,կամ էլ ոչ այդքան:
Ես կարամ ասել որ “Ժամանակակից և ոչ Շատ Վաղ Անցյալի” հայերն են ունեցել,ունեն միանման բնավորության Որոշ Նույնություններ,բայց ոչ նախնական Արերը:Դա անհնարին բան է:
Ar
 
Posts: 43
Joined: Tue Feb 05, 2008 4:32 pm

Postby Lion on Wed Feb 20, 2008 12:39 pm

Նկատի ունեմ հենց այն հայտնի փաստը, որ հայերն ու հրեաները բնավորությամբ շատ նման են – նույն պրակտիկ ուղեղը, տաղանդավորությունը, հարմարվողականությունը և այլն և այլն…

Թեև կան նաև տարբերություններ, որոնք բխում են մեկ ազգի այս բաժանված հատվածներին բաժին ընկած ճակատագրից…
Lion
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 13, 2007 6:14 am

Postby Andranik on Wed Feb 20, 2008 5:21 pm

Lion wrote:Նկատի ունեմ հենց այն հայտնի փաստը, որ հայերն ու հրեաները բնավորությամբ շատ նման են – նույն պրակտիկ ուղեղը, տաղանդավորությունը, հարմարվողականությունը և այլն և այլն…


Այստեղ թերևս խոսքը գնում է նոր կտակարանի միջնորդությամբ Հայի ներաշխարհ թափանցած հին կտակարանային խառնվածքների մասին:
Հիմնականը՝, ընտյալության, և դրանից բխող բազում սնափառ դրսևորումներ:

Թեև կան նաև տարբերություններ, որոնք բխում են մեկ ազգի այս բաժանված հատվածներին բաժին ընկած ճակատագրից…


Հարգելի Lion,խնդրում եմ չնեղանալ ուղիղ հարցիցս:
Արդյո՞ք անձնական պատճառ չունես հայերին եբրաեցոց հետ նույնացնելու հարցում:
Եթե հաքսոսները խառնվել են այլոց հետ, դրանից շահել են այլոք, բայց ոչ հաքսոսները:
Եթե ոսկին խառնում են պղնձին, դրանից շահում է պղինձը, և ոչ ոսկին:
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

Re: bARi or bolor ARevapastnerin!

Postby Ar on Thu Feb 21, 2008 3:46 am

Andranik wrote:
Միթե՞լուրջ թեմայի ապացույցները չպետք է լուրջ լինեն:

Քանի որ այս ֆորումի մեկ այլ թեմայում հնդարիականության վրա հղումներ և շեշտադրումներ ես անում, ապա տեղին կլինի վերանայես(եթե ծանոթ ես) «Մանուի Օրենքները», որտեղ հավուր պատշաճին և բազմիցս նշվում են Արիներին բնորոշ խոսքի երանգներն ու առոգանությունը(անկախ որ լեզվով ես խոսում):

Միթե՞ զրուցակցի խոսքին խորամուխ չլինելն, ու նրան անուղղակիորեն «հիմար» անվանելը, ըստ քեզ հարգանքի նշան է:


<<Միթե՞լուրջ թեմայի ապացույցները չպետք է լուրջ լինեն: >>

Իսկ որնա անլուրջը?
Ինչքան քո համար Սավիթրի - Դավիթ տարբերակ է հոգեհարազատ(Եթե հոգեհարազատ է) …
Ինձ համար էլ ՍանասԱՐ – ԲաղդասԱՐ - ԾովինԱՐ – ԱՐ տարբերակ է հոգեհարազատ…


Քանի որ այս ֆորումի մեկ այլ թեմայում հնդարիականության վրա հղումներ և շեշտադրումներ ես անում, ապա տեղին կլինի վերանայես(եթե ծանոթ ես) «Մանուի Օրենքները», որտեղ հավուր պատշաճին և բազմիցս նշվում են Արիներին բնորոշ խոսքի երանգներն ու առոգանությունը(անկախ որ լեզվով ես խոսում):

Մանուի Օրենքներին ծանոթ եմ,ու զարմացած որ դու էլ գիտես իր Օրենքների մասին:

Միթե՞ զրուցակցի խոսքին խորամուխ չլինելն, ու նրան անուղղակիորեն «հիմար» անվանելը, ըստ քեզ հարգանքի նշան է:

Մի րոպե,…
Բայց դու էս առաջինը վիրավորել,սա քո բառերնա
<< Թերևս տեղյակ չես, որ «Ես»ը ջհուդների աստվածն է: >>
Իմաստը ասածիտ վիրավորական է,և անհասկանալի,ասում էս Դավիթ լինելը ժխտելու համար, կցանկանայի այդ տեղեկության հենք հանդիսացող աղբյուրը իմանալ:
Ես էլ պատասխանում եմ << Jghtelu hamar,teghekutyan henk@ handisanum em Es...>>,դա իմ վարկածնա,տեսակետնա…
Իսկ դու գրում էս - <<Ես>>ը ջհուդների աստվածն է -
Բա արածտ արտահայտության իմաստը Որնա ?
Ar
 
Posts: 43
Joined: Tue Feb 05, 2008 4:32 pm

Re: bARi or bolor ARevapastnerin!

Postby Andranik on Thu Feb 21, 2008 5:41 am

Ar wrote:
Իսկ որնա անլուրջը?
Ինչքան քո համար Սավիթրի - Դավիթ տարբերակ է հոգեհարազատ(Եթե հոգեհարազատ է) …
Ինձ համար էլ ՍանասԱՐ – ԲաղդասԱՐ - ԾովինԱՐ – ԱՐ տարբերակ է հոգեհարազատ…


Անլուրջը բառերի վերջավորություններից կառչելն է:
Չեմ սիրում ինքնավկայություններ տալ, սակայն թյուրիմացությունների հաղթահարմանը նպաստելու համար ասեմ, որ ինձ համար հոգեհարազատ են թե Դավթի, թե Սավիթրիի, թե ՍանաՍԱՐի, թե ԲաղդաՍԱՐի, թե ԾովիՆԱՐի կերպարները:

Մանուի Օրենքներին ծանոթ եմ,ու զարմացած որ դու էլ գիտես իր Օրենքների մասին:


Զարմանքից է, որ մարդիկ ձգտում են այլոց զարմացնել:


Մի րոպե,…
Բայց դու էս առաջինը վիրավորել,սա քո բառերնա
<< Թերևս տեղյակ չես, որ «Ես»ը ջհուդների աստվածն է: >>
Իմաստը ասածիտ վիրավորական է,և անհասկանալի,ասում էս Դավիթ լինելը ժխտելու համար, կցանկանայի այդ տեղեկության հենք հանդիսացող աղբյուրը իմանալ:
Ես էլ պատասխանում եմ << Jghtelu hamar,teghekutyan henk@ handisanum em Es...>>,դա իմ վարկածնա,տեսակետնա…
Իսկ դու գրում էս - <<Ես>>ը ջհուդների աստվածն է -
Բա արածտ արտահայտության իմաստը Որնա ?


Անձնական կարծիք ունենալը շատ լավ է, սակայն ապացույց լինելու համար անբավարար:
Եբրայերենից «եհովա» բառը հայերեն թարգմանվում է «ես եմ որ եմ»:
Հայերիս համար «ես»ը քրիստոնեությունից հետո է, որ դարձավ բնորոշիչ:
Եւ քեզ ուղղված արտահայտությունս ասել կուզի, որ «ես»ը ջհուդների համար է, այլ ոչ մեր:
Եւ քանի որ խոսքիս միտումը հակառակ է հասկացվել, ապա հստակեցնեմ, որ«քեզ ջհուդ չեմ համարում, և դրա համար եմ խորհուրդ տալիս նրանց աստծո անունը չտալ»:
«Ես»ն ու «Ինքնություն»ը չնայած արտաքին նմանությանը, իրականում շատ են տարբեր: Երկրորդը գտնվում է առաջինից անդին:
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

bARi or bolor ARevapastnerin!

Postby Ar on Fri Feb 22, 2008 5:49 am

Արտահայտությանդ իմաստը վերջի վերջո հասկանալի դարձավ:
Վստահ եղիր,որ ոչ մեկ ինձ Չի կարող թշնամու տեղ դնել:
և մյուս անգամ եթե ինչ,որ նախադասություն,բառակապակցություն գրես,նշես,
ավելի մանրամասն բացատրի,գրի,հասկացրու,որովհետև այն ինչ,որ դու գիտես
(գրածդ արտահայտության մեջ), հնարավորա չի կարող իմանալ,հասկանալ դիմացինտ:
Ինձ թվում է մենք իրար հասկացանք,և այս թեման թողնելով,կքննարկենք մոտ ապագայում ուրիշ մեզ հուզող հարցեր;
Ar
 
Posts: 43
Joined: Tue Feb 05, 2008 4:32 pm

Postby Lion on Fri Feb 22, 2008 9:50 am

Այստեղ թերևս խոսքը գնում է նոր կտակարանի միջնորդությամբ Հայի ներաշխարհ թափանցած հին կտակարանային խառնվածքների մասին:
Հիմնականը՝, ընտյալության, և դրանից բխող բազում սնափառ դրսևորումներ:


Այդ թվում և… սակայն ոչ միայն :)

Հարգելի Lion,խնդրում եմ չնեղանալ ուղիղ հարցիցս:
Արդյո՞ք անձնական պատճառ չունես հայերին եբրաեցոց հետ նույնացնելու հարցում:


Ըհը, հասանք, մարդ մի քանի բառով փորձում է օբյեկտիվ լինել, պաշտպանել իր կողմից հարգված, մեծ խելքի և կազմակերպչական ընդունակությունների տեր ՕՏԱՐ մի ազգի, միանգամից կասկածում են նրա հայականությանը:

Ուրեմն իմացած եղիր, եղբայր, որ իմ տոհմածառը սկսվում է 1728 թ-ից, այդ տոհմածառի մեջ ես 8-րդ եմ և իմ բոլոր անմիջական նախնիների մասին պահպանվել են բավարար տվյալներ – Նրանք, հետևաբար նաև ես, ամենամաքրարյուն հայ ենք. Ավելին ասեմ, անձամբ ես ինձ համարում եմ, ուշադիր լսեք, արիական արմատներ ունեցող իսկական հայ, իսկ ցանկացած պնդումը հակառակի մեջ համարում եմ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՎԻՐԱՎՈՐԱՆՔ: Ես Հայ եմ, իմ նախնիները եղել են հայեր, իմ սերունդը կլինի հայ, իսկ ես ինքս էլ կմեռնեմ որպես ՀԱՅ:

Այս հարցի մասին այսքանը… հուսով եմ այս թեմային այլևս չենք անդրադառնա:

Եթե հաքսոսները խառնվել են այլոց հետ, դրանից շահել են այլոք, բայց ոչ հաքսոսները:
Եթե ոսկին խառնում են պղնձին, դրանից շահում է պղինձը, և ոչ ոսկին:


Դա արդեն գնահատականի հարց է… Այս դեպքում ես Ձեր հետ մեծապես համաձայն եմ, քանի որ իմ կարծիքով հաքսոսներն իրոք մեծապես նպաստեցին հրեաների զարգացմանը: Սակայն այս ուղով չպետք է ընկնել չափազանցությունների մեջ և հասնել անտիսեմիտիզմի, ԻՆՉԸ ԵՍ ՉԵՄ ՀԱՐԳՈՒՄ:
Lion
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 13, 2007 6:14 am

Postby Andranik on Fri Feb 22, 2008 4:20 pm

[quote="Lion
Ըհը, հասանք, մարդ մի քանի բառով փորձում է օբյեկտիվ լինել, պաշտպանել իր կողմից հարգված, մեծ խելքի և կազմակերպչական ընդունակությունների տեր ՕՏԱՐ մի ազգի, միանգամից կասկածում են նրա հայականությանը:
[/quote]

Հարցս չնայած կարճ, բայց նախաբանով էր: Ուշադիր չես եղբայր:
Հարց տալը բխում է չկասկածելու՝, այլ ոչ կասկածելու միտումից:

Սակայն այս ուղով չպետք է ընկնել չափազանցությունների մեջ և հասնել անտիսեմիտիզմի, ԻՆՉԸ ԵՍ ՉԵՄ ՀԱՐԳՈՒՄ:


Նախ «անտիսեմիտիզմ» արտահայտությունը արդեն չափազանցություն է:
Լավ է որ պատմաբանը իներցիայով, այլ ոչ միտումով է այն գործածում:
Չէ որ քաջ գիտես, որ սեմիտիզմը լեզվաբանական հասկացություն է, այլ ոչ ծագումնաբանական: Եւ սեմական հանրույթում եբրաեցիք խղճուկ փոքրամասնություն են:
Երկրորդը.
Եթե նկատի է ունեցվում «անտիսիոնիզմը», դա էլ տեղին չէ: Քանզի «անտիսիոնիզմ» արտահայտությունը իմաստ ունի միայն եբրայական պետության սահմաններից ներս: Նրանից դուրս սիոնիստներն են «անտի» ցանկացած պետության, որտեղ նրանք գործում են:
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

Postby Lion on Sat Feb 23, 2008 10:56 am

Հարցս չնայած կարճ, բայց նախաբանով էր: Ուշադիր չես եղբայր:
Հարց տալը բխում է չկասկածելու՝, այլ ոչ կասկածելու միտումից:


Անցած լինի :)

Նախ «անտիսեմիտիզմ» արտահայտությունը արդեն չափազանցություն է:
Լավ է որ պատմաբանը իներցիայով, այլ ոչ միտումով է այն գործածում:
Չէ որ քաջ գիտես, որ սեմիտիզմը լեզվաբանական հասկացություն է, այլ ոչ ծագումնաբանական: Եւ սեմական հանրույթում եբրաեցիք խղճուկ փոքրամասնություն են:


Սկզբունքորեն համաձայն եմ, թեև դուք իհարկե հասկացաք, թե ես ինչ նկատի ունեյի :) Ինչ արած, աշխարհը այդ տերմինի տակ հենց հրեաներին նկատի ունի, ես էլ այն օգտագործեցի վերջինիս ամենատարածված իմաստով...

Եթե նկատի է ունեցվում «անտիսիոնիզմը», դա էլ տեղին չէ: Քանզի «անտիսիոնիզմ» արտահայտությունը իմաստ ունի միայն եբրայական պետության սահմաններից ներս: Նրանից դուրս սիոնիստներն են «անտի» ցանկացած պետության, որտեղ նրանք գործում են:


Ես նկատի ունեմ հրեաների դեմ տարածվող հիստերիան, ինչ անունով ուզում եք այն կոչեք: Ես չեմ հարգում ֆաշիզմի, նացիզմի և շովինիզմի դրսևորումները: Միաժամանակ ինքս դավանում եմ և ինձ համարում եմ ազգայնական /բայց ոչ ազգայնամոլական/ գաղափարների կրող - արիները/հայերը ոչ ավել են այլ ազգերիեց, բայց ոչ էլ հատկապես պակաս: Ոչ մի ազգ իրավունք չունի իրեն մյուսներից բարձր դասել կամ ձգտել իշխել մյուսի վրա...
Lion
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 13, 2007 6:14 am

Postby Andranik on Sat Feb 23, 2008 11:32 am

Lion wrote: Ես նկատի ունեմ հրեաների դեմ տարածվող հիստերիան, ինչ անունով ուզում եք այն կոչեք:


Ո՞րտեղ է տարածվում այդ հիստերիան, և ամենակարևորը ու՞մ կողմից:
Եթե նման հիստերիա կա, դա չի նշանակում, որ ճշմարտությունները ասելով միանում ես այդ երևույթին:

Ես չեմ հարգում ֆաշիզմի, նացիզմի և շովինիզմի դրսևորումները:


Ես էլ չեմ հարգում, ու չեմ էլ ճանաչում հարգող մեկին:

Ոչ մի ազգ իրավունք չունի իրեն մյուսներից բարձր դասել կամ ձգտել իշխել մյուսի վրա...


Ահա այս պարզագույն ճշմարտությունը նույնպես կարող է «հիստերիա» պիտակավորվել, լավագույն դեպքում՝, թյուրիմացությունից:
Ազգային հասարակարգում առհասարակ բացառվում է ստրկատիրական որևէ դրսևորում:
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

Postby Lion on Sat Feb 23, 2008 11:50 am

Ո՞րտեղ է տարածվում այդ հիստերիան, և ամենակարևորը ու՞մ կողմից:


Նկատի ունեմ անտիսեմիտիստական /բառը օգտագործվում է ամենատարածված իմաստով/ դրսևորումները: Այժմ ավելի շատ հանդիպում է կենցաղային մակարդակներում և ծայրահեղական-ազգայնամոլական գաղափարախոսուոյթւուններում: Առաջ ավելի տարաշված է եղել - սկսած հրեական ջարդերից միջնադարյան Եվրոպայում, վերջացրած Հոլոկոստով:

Եթե նման հիստերիա կա, դա չի նշանակում, որ ճշմարտությունները ասելով միանում ես այդ երևույթին:


Իսկ ինչն է ճշմարտությունը և արդյոք ճիշտ է որևէ մի Պողոս Պողոսյանի ասածը...

Ես էլ չեմ հարգում, ու չեմ էլ ճանաչում հարգող մեկին:


Իսկ ես շատերին եմ ճանաչում :(

Ահա այս պարզագույն ճշմարտությունը նույնպես կարող է «հիստերիա» պիտակավորվել, լավագույն դեպքում՝, թյուրիմացությունից:


Համաձայն եմ, որովհետև շատ-շատերը նույնացնում են ազգայնականությունը և ազգայնամոլությունը:
Lion
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 13, 2007 6:14 am

Postby Andranik on Sat Feb 23, 2008 5:03 pm

Lion wrote: [
Նկատի ունեմ անտիսեմիտիստական /բառը օգտագործվում է ամենատարածված իմաստով/ դրսևորումները: Այժմ ավելի շատ հանդիպում է կենցաղային մակարդակներում և ծայրահեղական-ազգայնամոլական գաղափարախոսուոյթւուններում: Առաջ ավելի տարաշված է եղել - սկսած հրեական ջարդերից միջնադարյան Եվրոպայում, վերջացրած Հոլոկոստով:



Օրինակ՝.
1958 թվականի «հրահանգ ԽՍՀՄ հրեաներին(կատեխիզիս)» կամ «շուլխան արուխ»ի, «պուրիմի»(ի դեպ այսօր է) բարոյական կողմի քնարկումները ըստ քեզ անտիսեմիտի՞զմ է:


Իսկ ինչն է ճշմարտությունը և արդյոք ճիշտ է որևէ մի Պողոս Պողոսյանի ասածը...


Ոչ Պողոսյանի, ոչ էլ Տարսոնացու:
Կարող է նաև քո ասածը լինել, օրինակ վերը նշված հարցիս վերաբերյալ:
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

Postby Lion on Sun Feb 24, 2008 11:24 am

Օրինակ՝.
1958 թվականի «հրահանգ ԽՍՀՄ հրեաներին(կատեխիզիս)» կամ «շուլխան արուխ»ի, «պուրիմի»(ի դեպ այսօր է) բարոյական կողմի քնարկումները ըստ քեզ անտիսեմիտի՞զմ է:


Ճիշտն ասած ուղղակի չգիտեմ ինչի մասին է խոսքը: Բայց ընդհանուր կանոնը պարզ է…

Կարող է նաև քո ասածը լինել, օրինակ վերը նշված հարցիս վերաբերյալ:


Հնարավոր է: Ի դեպ, որ հարցի… - Հուսով եմ ոչ իմ հայ լինելու պահով…
Lion
 
Posts: 45
Joined: Fri Apr 13, 2007 6:14 am

Postby Andranik on Sun Feb 24, 2008 11:33 am

Lion wrote:
Կարող է նաև քո ասածը լինել, օրինակ վերը նշված հարցիս վերաբերյալ:


Հնարավոր է: Ի դեպ, որ հարցի… - Հուսով եմ ոչ իմ հայ լինելու պահով…


Այդ հարցին պատասխանել ես այսպես

Ճիշտն ասած ուղղակի չգիտեմ ինչի մասին է խոսքը: Բայց ընդհանուր կանոնը պարզ է…
ԱՐԱՐԵԼ - ՊԱՀՊԱՆԵԼ - ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ
Andranik
 
Posts: 36
Joined: Sat Jan 27, 2007 2:50 pm

PreviousNext

Return to Կրոն ու հավատք

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron