Պետության ազգայնացումը` հրամայայան / ազգերը պետություն հիմնում են սեփական բնօրրանում՝ սեփական հայրենիքի տարածքի վրա – քանզի այլաբանորեն հայրենիքը մարմինն է, ազգը՝ հոգին, պետությունն էլ միտքը՝ մարմինն ու հոգին բնական կարգին համապատասխան զարգացնելու եւ զորացնելու համար…. ֊ Արմեն Ավետիսյան (Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ / Հայ Ազգայնականների Համախմբման Խորհրդի համակարգող)

…ազգը բնածին է, ազգայինը` բնական իրողություն, ազգային պետությունը` բնատարածք` բնականոն ապրելակերպի համար

Ազգային պետությունը ոչ միայն ազգի ինքնապաշտպանության, զարգացման ու հզորացման, այլեւ պատժիչ գործառույթներով օժտված կառույց է՝ ազգի ներքին ու արտաքին թշնամիներին դիմակայելու, ըստ անհրաժեշտության նաեւ ոչնչացնելու համար։

Ազգի կամքի անտեսումը` բռնություն է՝ դրանից բխող բոլոր հակազգային հետեւանքների պատասխանատվությամբ

Ազգն ինքն է իր ճակատագրի ու հայրենիքի տերը … եւ իր հոգեւոր, մտավոր, գիտական, դրամա-տնտեսական ու այլ կարողությունները ուղղում է ազգի ու հայրենիքի բարօրությանն ու հզորությանը…

Ազգն առաջնորդվում է հայրենիքի ազատության, անկախության, սեփական ազգային գաղափարախոսության, ազգային սեփականության՝ որպես տնտեսական հիմքի, ազգային հոգեւոր կերտվածքի Բնածին Ազգ լինելու իրավունքի ու գիտակցության վրա (ի գիտություն՝ յուրաքանչյուր ազգ ունի ինքնորոշման (եւ այլ) իրավունք իր հայրենիքի տարածքի վրա):

Ազգը դատապարտում է ցեղապղծությունը, արնապղծությունը, ազգադավությունը, հայրենալքությունը: Խստագույնս է դատապարտում անբարոյականության, հնազանդության ու ստրկացման ցանկացած քարոզ, դրսեւորում եւ առաջնորդվում է ցեղապաշտին հատուկ հոգեբանությամբ: Խստագույնս մերժում ՝ նաեւ օտար գաղափարախոսությունների, բարոյախոսությունների ու կրոնների մուտքը Հայաստան:

Ազգը  դատապարտում է ու չի ճանաչում իրեն պարտադրվող եւ ազգի ու հայրենիքի շահերը նսեմացնող կամ վնասող ցանկացած որոշում կամ փաստաթուղթ … չի ընդունում որեւէ ազգի կամ պետության գերիշխանությունը եւ պատրաստ է համագործակցության հավասարի կարգավիճակով:

Ազգը հիշում է իր թշնամիներին եւ նրանց վայրագությունները … պահանջատեր է իր մասնատված հայրենիքի բոլոր տարածքների վերադարձման խնդրում եւ պատրաստ է պայքարի ու արդար վրիժառության (յուրաքանչյուր ազգ ունի պատմական հիշողություն, այդ հիշողությամբ առաջնորդվելու իրավունք եւ տերն է իր պատմական անցյալի): Ազգն ընդունում է պայքարի այն բոլոր ձեւերը, որոնք անհրաժեշտ եւ օգտակար են ազգի ու հայրենիքի շահերը պաշտպանելու համար:

Ազգի յուրաքանչյուր ներկայացուչիչ սկզբունքային է համարում իր ազգի միասնությունն ու արյան մաքրությունը, բուն հայկական ակունք-արմատներին վերադառնալու անհրաժեշտությունը, հայրենիքի ազատությունն ու անկախությունը, ամբողջականությունն ու հզորությունը եւ բոլոր ուժերով ու միջոցներով պայքարում  է  հանուն այս Սուրբ Նպատակների իրականացման:

…ազգային եւ մարդկային իրավունքներն ու պարտականությունները համադրելի են. քանի որ մարդն ունի ազգային պատկանելություն։ Ազգային եւ մարդկային հարաբերությունները համահդւնչ են. քանի որ ազգի (բոլորի) իրավունքները գերակա են մարդու (անհատի) իրավունքների նկատմամբ` պահպանելով ընդհանուրի ազատություններն ու ազգային առանձնահատկությունները

ազգ֊մարդ հարաբերությունը Երկնային֊Երկրային Առանցքի մաս է կազմում եւ պաշտպանված է Արարիչ ԱստվածներԱզգեր (Մարդիկ) Բնական ու Բանական Բարերարությամբ

……………………………………………

Չնայած՝

1.Հազարարամյակների գրավոր պատմության եւ հոգեւոր-մշակութային շինությունների ոչնչացմանը: 2.Արժեքային համակարգի աղճատմանը: 3.Ազգային պետականության երկարամյա կորստին եւ դրան հետեւած բարդույթներին: 4.Հայի ինքնության եւ առաքելության չգիտակցմանը եւ այլն…

Հայ ազգը կարող է վերականգնել իր Արարչատուր եւ Աստվածազարմ կարողությունները, եթե վերաընկալի ազգի սահմանման հիմնական բնորոշիչները:

Ազգի սահմանման անհրաժեշտ բնորոշիչներն են՝

  1. Ծագում (Ծին-Գեն):
  2. Բնօրրան (Հայրենիք):
  3. Լեզու:
  4. Առաքինություն:
  5. Հավատ:
  6. Մշակույթ:
  7. Ինքնություն:
  8. Էություն:
  9. Առաքելություն:

Սրանք բոլորն էլ առանձին-առանձին անդրադարձի կարիք ունեն, իսկ ամենակարեւորները առաջին եւ վերջին բնորոշիչներն են, որոնց ճանաչումով էլ պայմանավորված է մնացյալի գիտակցումը: Ծագումը՝ սկիզբն է, Առաքելությունը՝ վերջը, եւ Նոր Սկիզբը… Հավերժությունը: Այս գիտակցումն էլ նախապայմանն է Արարչական Առանցքը հասկանալու համար:

…նշվեց, որ Ազգը Բնածին Համակարգ է եւ ունի Երկնային-Երկրային ազդեցության անթվարկելի միջոցներ, որոնք կարող են դրսեւորվել ազգային պետության առկայության պայմաններում. կարող է նաեւ անհատականացվել եթե իրապես ընկալվի իր բազմաբնույթ գործառույթների սահմաններում

……………………………………………

երբ Գարեգին Նժդեհը գրում էր, որ հայրենասեր լինելն այլեւս բավարար պայման չէ. հայրենապաշտ պիտի լինեն հայերը. իրավիճակը ծայրահեղ վտանգավոր էր եւ հայության բնօրրանում հայի կործանման իրողությունը նկատելի էր

այս օրերին Հայաստանի ու հայությամ վիճակը ավելի քան կործանարար է. քանի որ հավասարեցված են ներքին եւ արտաքին թշնամի հասկացությունները. թե՛ իշխանությունը Հայաստանում, թե՛ Հայաստանի սահմանները շրջափակողները, որ սանձազերծեցին 44-օրյա Հայրենական պատերազմընույն թուրքերն են. նույն արյունապիղծ մարդանմանները, որոնք գենետիկ-ծինաբանական ատելություն ունեն հայության եւ ամեն հայկական երեւույթի նկատմսմբեւ բացարձակապես նույն վտանգն են ներկայացնում հայի ազգային ինքնության եւ պետական անվտանգության տեսանկյունից

Եվ ուրեմն Նժդեհյան հայրենասեր-հայրենապաշտ մեկնաբանությամբ կասենք. որ այսօր մեր ազգային լինելը այլեւս բավարար չէ, ազգայնական պիտի լինենք` պետական գաղափարա֊քաղաքական ու կրթա֊մշակութային ասպարեզներում եւ պետական անվտանգային եւ ռազմա֊պաշտպանական հայեցակարգային հարցերում

……………………………………………

Ազգայնական հետգրություն…

Միասնական Ազգ - Միացյալ ՀայրենիքՀայահավաք եւ ՀողահավաքԱզգ-Բանակ ֊ Ազգային Գաղափարախոսություն / Համազգային Ծրագիր (ներքին ու արտաքին ոլորտների), Սահմանադրություն, Դրամատուն

այս ամենին հասնելսւ համար պետք է նախաձեռնել Ազգային Պետություն եւ Համազգային Նպատակ

…այս ամենի իրականացման համար պետք է նախաձեռնել Հայապահպանության նախարարություն

Ազգայնականությունն Ազգի Ինքնապաշտպանական Գաղափարա-Քաղաքական Թաղանթ Է ֊ Պետա-Քաղաքական Աուրա… / …առանց ազգայնսկան կառույցի (որն Ազգ ձեւակերպումն ունի իր բնորոշիչներով) պետության քաղաքական ոլորտը անպաշտպան է արտաքին քաղաքական (նաեւ թշնամական) ներխուժումներից եւ ձեւախեղումներիցինչպեսեւ սին ազգայնական դրսեւորումներից. ինչն առավելապես վերածվում է կա՛մ քարանձավային անհեռանկար ու անհրապույր ազգայնականության ֊ կա՛մ վտանգավոր ու կործանարար ազգայնամոլության

* * *

…իսկ թուրքի նկատմամբ՝ այսօր եւ միշտ… մինչեւ…

* Թուրքը մնում է թուրք (անկախ տեսակից՝ թուրք, ադրբեջանցի, ղազախա-ղրղըզա-ուզբեկա-թուրքմենական ինչ-որ բան, ույղուր, մադյար-հունգար, թե մեկ այլ թյուրքապիղծ…) – Մեր մաղթանքը նույնն է՝ թուրքական մարդագայլ գենը պիտի ոչնչանա իսպառ… – ինչպես ասում են (նաեւ մեր ներքին թուրքերի ու թուրքասեր-թուրքահաշտների համար)՝ լավ թուրքերին տեսնենք՝ լավ դագաղումվատ թուրքերին՝ վատ դագաղում

* Թուրքիան եւ Ադրբեջանը պիտի՛ կործանվեն.- Սա՛պիտի լինի աշխարհի բոլոր անկյուններում գտնվող ուրաքանչյուր հայի առաջին իսկ խոսքը Արեւածագին՝ ԱրԷգԱկ-ին (Ար-ական եւ Էգ(Իգ)-ական Ակ-ունքներին) ողջունելուց հետո

- Փա՛ռք Հային ու Հայքին, Հայ Հոգե-Ոգեղեն Տիեզերաաշխարհներին, Փա՛ռք Հայ Աստվածներին ու Տիեզերքի Արարչին

*…հակաթուրքական եւ հակաադրբեջանական դաշինքները պե՛տք է Հայաստանը նախաձեռնիԹուրքիան եւ Ադրբեջանը բոլոր կողմերից թշնամիներով են շրջապատված՝ ինչը պիտի օգտագործել

* …առանց մեկնաբանությանուղղակի հատուկ թուրքասեր կամ թուրքահաշտստամբուլներում թուրքի տակը պառկող` իր մարմինը ծախող առեւտրականների, կենցաղային կամ պատմա-մշակութային ոլորտներում առեւտուր անողների. պետա-քաղաքա-տնտեսական հայուրաց ազգադավներիմի խոսքով` նժդեհյան բնորոշմամբ ազգի տականքների համար, որոնք նախ եւ առաջ սահմանապահ հայ զինվորի, ապա յուրաքանչյուր հայի կյանքից վեր են դասում իրենց փորն ու փողը եւ հայակեր թուրքի դերն ու շահը

Այս գրառումը հրապարակվել է Արվեստ, Հ.Ա.Մ., Հայտարարություններ, Հոդվածներ խորագրում։ Էջանշեք մշտական հղումը։