…առանց ազգայնականության պետական եւ ազգային քաղաքական ոլորտներն անպաշտպան են… (Արմեն Ավետիսյան. Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ / Հայ Ազգայնականների Համախմբման համակարգող)

մինչ նյութի բուն էությանն անցնելը նշենք. որ մեր երկրում ազգայնականության ոլորտի ձեւավորման շատ փորձեր են եղել տարբեր միավորումների կողմից նախաձեռնված. որոնք սեփական քաղաքական դիմագիծը ազգայնական են համարել եւ կարեւորել են հայ ազգայնականության համախմբումը. գործունեության մեկտեղումը

Հայ Արիական Միաբանությունը եւս հանդես է եկել նման նախաձեռնություններով. միաժամանակ մասնակցել է մի շարք ուժերի կողմից նախաձեռնված ազգայնական միավորսւմների ձեւավորմանը. ինչպես ՀԱԴ (Հայ Ազգայնական Դաշինք). ՀԱՃ (Հայ Ազգայնական Ճակատ). ՀԱԲ (Հայ Արիական Բռունցք) եւ այլն (այս հարցին դեռ կանդրադառնանք)… Նշենք միայն. որ ավելի քան 10 տարի է գործում է ՀԱՀ (Հայ Ազգայնականների Համախմբում)֊ը.որ կազմավորված է հեթանոս ազգայնականներով. քանի որ փորձը ցույց է տվել. որ քրիստոնյա ազգայնականների համախմբումն էլ ճիշտ է առանձին կայանա եւ երկու միավորումները ուղղակի համագործակցեն առանձին հարցերի շուրջ…  

Հայ Արիական Միաբանությունը բացի առկա ազգայնական կազմակերպությունների հետ միավորումներից փորձել է նաեւ պետական բարձր մակարդակի հասցնել հայ ազգայնականության դերն ու նշանակությունը. պետական ու ազգային հարցերը նաեւ միջազգային ասպարեզում արծարծելու առումով

1999թ.֊ին Վազգեն Սարգսյանի վարչապետության տարիներին մի քանի փորձեր արեցինք զինվորականության գաղափարապես հասուն հատվածի հետ ազգայնական կառույց ձեւավորելու նպատակովշատ կամավորական տղաներ էին դարձել բարձրաստիճան զինվորականներ (այդ թվում ՀԱԲ (Հայոց Ազգային Բանակ)֊ի. որոնց հետ մարտական ուղի կար անցած եւ փոխվստահություն կար). սակայն գործը տեղից չէր շարժվում դեպի գործնական քայլերի…  

Շատ անսպասելի ինձ հետ կապվեց վարչապետի խորհրդական Լեւոն Մկրտչյանը (ՀՅԴ հայտնի գործիչ). ով Վազգեն Սարգսյանի անունից հրավիրեց հանզիպման կառավարությսն շենքում… / նախ զարմանալի էր դաշնսկցական գսրծչի վարչապետի խորհրդական լինելը. ապա հրավերը (Երկրապահների ֊ ԵԿՄ֊ի եւ ՀԱԲ֊ի տղաների հարաբերությունները մեղմ ասած խիստ լարված էին)…

Տեղեկացա. որ Վազգեն Սարգսյանը. որպես վարչապետ կարեւորել է ազգայնականության դերը երկրի ներքաղաքական կյանքում եւ արտաքին հարցերում. հատկապես թշնամական եւ օտարների կողմից պարտադրվող քաղաքական ու կրոնական գաղափարների. բարոյախոսությունների դեմն աեշռնելու առումով… / նա խորհրդականին լիազորել էր 3 հանդիպում անցկացնել` ազգայնական դաշտը ներքին ու արտաքին շարժի ենթարկող հիմնական ծրագրերին ծանոթանալու եւ իրեն ներկայացնելու համար

Ես երրորդն էի. մինչ ինձ հանդիպումներ էր եղել Հայ Դատ կազմակերպության նախագսհ. նախկին հանրահայտ քաղբանտարկյալ Հովիկ Վասիլյանի եւ Արիական տեսության գաղափարախոս. “Էությունիմաստության տաճարի նախագահ Ալեքսանդր Վարպետյանի հետ։ /…ես եւս ներկայացրեցի հայ ազգայնականության ներքին ու արտաքին շարժի իմ ծրագիրը. բայց գրեթե հույս չունեի. որ երկու հայտնի գործիչների առկայությամբ իմ նախաձեռնությունը կկարեւորվի

Չերկարացնեմ.֊ Լեւոն Մկրտչյանը մի քանի օր անց զանգահարեց. թե հանդիպման կարիք կանա չթաքցրեց. որ շատ զարմացած է. բայց վարչապետն իմ ծրագիրն է ընտրել թե` “էտ ՀԱԲ֊ի տղուն կանչի խոսենք ֊ աշխատող արդիական ծրագիր է բերել”… / հիշում եմ Լեւոնը մի բան էր անընդհատ խնդրում թե` “Արմեն. երկուսդ էլ ֆազ ունեք. բայց ինքը վարչապետն է ու քո գործին աջակցող այն մսրդը. ով մի քիչ զայրացած է ՀԱԲ֊ի վրադու էլ քո մի հարցազրույցում ես կպել ԵԿՄ֊ին եւ անձամբ իրենմի խոսքով պիտի դիմանաս. եթե մի պահ բարձրաձայն նեղսրտիկարեւորը`. շատ լուրջ է տրամադրված ազգայնականության հզորացման հարցում”…

Բայց մեր զրույցն այդպես էլ չկայացավ ֊ հոկտեմբերի վերջին նախատեսված / հոկտեմբերի 27֊ին տեղի ունեցավ խորհրդարանական հայտնի ահաբեկչությունը` իր բոլոր հետեւանքներով…  

* * *

Մինչ հաջորդ պետական մակարդակի հանդիպման նախապատրաստումը փորձեցի Դաշնակցության հետ հարաբերություններ կառուցել հայ ազգայնականության կազմակերպվածությանը աջակցելու նպատակով։ Այստեղ այն տրամաբանությունը կար. որ ՀՅԴ֊ն այնուամենայնիվ ազգային (հայդատական) թեւ է եւ կառույցներ ունի տասնյակ երկրներում ու կարող է նպաստել հայ ազգայնականության միջազգայնացման հարցում եւս

ՀՅԴ Բյուրոյի ներկայացուցիչ Հրանտ Մարգարյանի հետ զրույցն անկեղծ էր. քանի որ եւ՛ ՀԱԲ֊ական կամավորական տղաներով եւ՛ ՀԱՄ֊ական արորդիներով համագործակցել էինք Արցախյան 1֊ին պատերազմի տարիներին. որպես կամավորներ կռվելով դաշնակցական ջոկատներում. ինչպես Լեռնային Ղարաբաղում. այնպես էլ Շահումյանի շրջանում

Հրանտ Մարգարյանի հետ համագործակցել էի նաեւ պատերազմի հաղթական ավարտից հետո. ՀՀՇ֊ական իշխանության դեմ եւ ֆիդայական ջոկատների անվան տակ դեռ գործող (սրանց ասֆալտի ֆիդայիներ էին ասում) խմբավորումների հայտնաբերման առումով

Բայց ազգայնական ուղղությամբ համագործակցությունը չկայացավ. իսկ Հրանտը. իմանալով. որ Անդրանիկ Մարգսրյանին եւս հանդիպելու ցանկություն ունեմ. խորհուրդ տվեց չուշացնել եւ անցնել գործի. վստահեցրեց. որ Անդրանիկը կհամաձալնվի

հետո իմ ներքին վերլուծությամբ. թե ինչու Հրանտ Մարգարյանը խուսափեց ազգայնական ճակատում աջակցել կամ համագործակցել. հասկացա. որ կամա. թե ակամա Հայ Արիական Միաբանությունն ու Հայ Հեղափոխական Դաշնակցություն կուսակցությունը քաղաքական հակառակորդներ են ազգային֊ազգայնական դաշտում

այսպես էր նաեւ Հայաստանի Հանրապետական կուսակցության պարագայում. որի ազգայնական կոչված հատվածը հետագայում ամեն բան արեց վարչապետ Անդրանիկ Մարգարյանի հետ մեր համագործակցությանը խոչնդոտելու համար

* * *

Ազգայնականության պետական մակարդակով աջակցություն ստանալու հաջորդ հնարավոր ժամանակները վարչապետ Անդրանիկ Մարգարյանի օրոք էր։ 2000֊ականների սկիզբն էր։

Անդրանիկ Մարգարյսնի հետ անձնական ծանոթություն կար եւ նժդեհյան գաղափարների համերաշխություն. նաեւ հավատի իմաստով էինք միասնական` արիադավան֊հեթանոսներ էինք Գառնո տաճարում օծված

Նախեւառաջ հաջողվեց պայմանավորվել վարչապետի հետ պաշռոնական հանդիպումներ անղկացնելու մասին. երբ ամիսը մեկ անգամց. Հայ Արիական Միաբանության կողմից առաջարկված ցուցակով հանդիպում էր կայանում Անդրանիկ Մարգարյանի հետ` վարչապետի աշխատասենյակում։ Ընթացքում հաջողվեց նաեւ առանձին հսնդիպումներ նշանակել արիադավան֊հեթանոսական հավատի հետեւորդների հետ. որի ժամանակ քննարկվեւմ էին ազգային հավստի ճանաչողությանն ուղղված առաջնահերթ քայլերը

Ցավոք այս հանդիպումների շարքը` քաղաքական եւ հոգեւոր ուժերի. երկար չտեւեց. քանի որ գտնվեցին ընդդիմացողներ ինչպես որոշ երկրների դեսպանատներում. այնպես էլ ներքաղաքական ասպարեզներում. այդ թվում ազգայնական համարվող որոշակի ուժերի կողմից. որոնք իշխող ՀՀԿ֊ի ներսում էին գործում կամ ՀՀԿ֊ին կից. եւ փորձում էին իրենց հսկողության տակ առնել սզգայնական դաշտը` մնալով բսցառապես գրասենյակային ազգայնականներ

Ապա լուրջ խնդկրներ առաջ եկան. կապված իմ կալանավորնան եւ դատապարտման հետ. երբ ինձ մեղադրանք առաջա դրվեց հակասեմիտիզմի (հրեաների դեմ գործելու) շարժառիթով։ Չնայած մեր թիմին հաջողվեց դատացարությունը վերածել պայոարի` ընդդեմ սիոնիզմի. մասոնականության եւ հայության դեմ գործած դավադրությունների բացահայտմանարծարծումներն ազգայնականության պետական մակարդակով ներկայացնելու հարցը հետաձգվեց

Այս թեմսն թողնելով հետագայայում արծարծման. նշենք. որ Հայ Արիական Միաբանությունը շարունակեց իր գործը. նաեւ միջազգային ասպարեզում հայ ազգայնականության եւ արիադավան֊հեթանոսական հավատի առաջխաղացմանն ուղղված

Վարչապետ Անդրանիկ Մարգարյանը խորհուրդ տվեց այս հարցերում այսուհետ դիմել նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանին. հատկապես. որ իրանական կողմը պատրաստ էր Հայ Արիական Միաբանության նախաձեռնած Համաարիական Համաժողովը Թեհրանում անցկացնելու դեպքում` ֆինանսավորել ամբողջովին։ Նմանօրինակ առաջարկ կսր նաեւ ռուս֊արիական միության կողմից. եթե մենք Համաժողովը Մոսկվայում կազմակերպեինք

* Իսկ մեր նպատակը` Հայաստանը Համաարիական կենտրոն դարձնելն է (միաԺամանակ` միջազգային ազգայնականության)…

* Նամակը. որ գրել էի Ռոբերտ Քոչարյանին. մանրամասն ներկայացնում էր այս խնդիրը. նաեւ հայ ազգայնականության միջազգային ինքնահաստատումը. որը ոչ միայն գաղափարա֊քաղաքական. այլ տնտեսական համագործակցության օրակսրգ ուներսլավոնա֊արիական մեկ տասնյակից ավելի ազգեր` ռուս. ուկրաինացի. բելառուս. սերբ. բուլղարսցի. չեխ. սլովակ եւ այլք. իրանցի. հույն. հնդիկ եւ այլ արիակսն ազգերի ներկայացուցիչներ պիտի մասնակցեին… (նամակը պետք է հանձներ ԲՀԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանը. բայց այն տեղ չհասավ֊ ինչն առանձին թեմա է)...

Ցավոք. Ռոբերտ Քոչարյանի հետ հնարավոր չեղավ հանդիպել (այս մասին կխոսենք այլ առիթով) եւ մենք փորձեցինք հայ ազգայնականության նշանակությունն արժեւորել ՀՀ ԱԺ ընտրություններին միասնական ազգայնական թիմով մասնակցել ու առկա խնդիրները այս ձեւով բարձրաձայնել հեռուստա֊ռադիո եթերներից. տարբեր ԶԼՄ֊ներով եւ 2003թ. Հայ Արիական Բռունցք (ՀԱԲ) միավորմամբ հայ ազգայնականությունն առաջին անգամ (Հայ Արիական Միաբանություն (ՀԱՄ առաջնորդ Արմեն Ավետիսյան)) + (Հայոց Ազգային Բանակ (ՀԱԲ գլխավոր հրամանատար Ռազմիկ Վասիլյան)) մասնակցեց բարձրագույն այս համապետական միջոցառմանը` խորհրդարանակսն ընտրություններին

* * *

երկար ընդմիջումից հետո. նոր փորձ արեցի հայ ազգայնականության հզորացումն ի վերջո ապահովելու եւ ի նպաստ հայի ու Հայքի գործադրելու համար

Նախագահ Սերժ Սարգսյանի հետ իմ առաջին հանդիպումը նախագահականի կողմից ծրագրված էր 5 րոպեի սահմանբերում. սակայն այն տեւեց ավելի քան 45 րոպե. ինչը. հետո իմացա. աննախադեպ էր կուսակցապետերի պարագայում. երբ անգամ նախարարներն ու պատգամավորները հիմնականում մի քանի րոպեների սահմաններում են ներկայսցնում օրենց ասելիքըայս փաստը շատ էր հետաքրքրել նաեւ մի շարք երկրների դեսպանների. որ փորձել էին իմանալ մեր հանդիպման բովանդակությունըես հանդիպման մասին որեւէ հայտարարություն չարեցի. քանզի առկա խորհրդավորությունն ավելի կարեւորեցի

Ինչեւէ. այդ օրը Սերժ Սարգսյանը 3֊4 րսպե ինձ լսելուց հետո. երբ արագ֊արագ ներկայացնում էի ազգայնականության ներքին եւ արտաքին ասպարեզներում գործելու կարեւորությունը. դադար տվեց. թեու՞ր ես շտապում. հանգիստ խոսիր. ավելի հստակ եւ առարկայական”… ես թեբայց 5 րոպեն լրանում է ֊ պիտի հասցնեմ հիմնսկան սկզբունքները ներկայացնել”… նախագահը ծիծաղեց. թեհանդիպման ժամանակը ես եմ որոշում. դու խոսիր. ես կորոշեմ երբ ավարտենք”…

Հասկացա. որ ներկայացված հարցերը հետաքրքրել են նախագահին եւ անցա ավելի հանգամանալից ներկացման

Ընթացքում տեղեկացա. որ Սերժ Սարգսյանը գիտեր Վազգեն Սարգսյանի` իմ հետ կապված ազգայնական ծրագրերի մասին. նաեւ Անդրանիկ Մարգարյանի հետ եղած հանդիպումների. գործերի մասին

Նախագահը հանդիպումից հետո որոշակի վերաբերմունք էր դրսեւորել. ինչը փոխել էր նաեւ շատ պաշտոնյաների վերաբերմունքը ազգայնականության նկատնամբ. ինչն էլ հեռանկարներ էր ստեղծել հզոր պետականամետ կառույց հիմնելուհատկապես միջազգային ասպարեզում գործելու համարԱյնուհետեւ. ըստ մեր զրույցի տրամաբանության. ես պաշտոնական նամակ հղեցի ԱԺ նախագահ Գալուստ Սահակյանին (ում նաեւ հանդիպեցի). որպեսզի հայ ազգայնականությունը ավելի մոտիկից ծանոթանա խորհրդարանական աշխատանքին։ Համապատասխան առաջարկ էի արել. որպեսզի ԱԺ֊ն Հայոց ազգային հավատը ճանաչի պետականորեն. օրենքով եւ շատ երկրների օրինակով (Իրան. Հնդկաստան. Ճապոնիա եւ այլն) ունենանք միջազգային կրոն եւ ազգային հավատ… / մեր դեպքում` քրիստոնեությունը եւ արիադավանություն֊հեթանոսությունը… / մի առաջարկ էլ կար` Գառնո տաճարը դարձնել գործող կամ գոնե կիսագործող տաճար

Այս առումով նամակ հղեցի նաեւ քրիստոնյա հայության կաթողիկոսին. որպեսզի ավելի քան 1700 տարի հետո կսյանա հայ քրիստոնյաների եւ արիադավսն հայորդիների առաջնորդների հանդիպումը… / սա կարեւոր համարեցի նաեւ կրոնների կործանման գնացող համաշխարհային իրավիճակի պայմաններում նոր օտարածին անակնկալներից խուսափելու առումով

Հայ ազգայնականության գաղափարա֊քաղաքական կարողությունները օգտագործելու համար առաջսրկներ հղեցի վարչապետ Հովիկ Աբրահամյանին. պաշտպանության նախարար Սեյրան Օհանյանին ու ոստիկանապետ Վլադիմիր Գասպարյանին (առանձնակի կարեւորել էի ազգ֊բանակի դերը. ազգային ոստիկանության / ներքին զորքերի կազմավորումըեւ այստեղ կիրառման ենթակա հայ֊արիականության գաղափարա֊բարոյախոսական սկզբունքները)…

Երեւանի քաղսոապետ Տարոն Մարգարյանի հետ հանդիպմանը քննարկվեցին Հայոց Ազգային Հավատի տաճարների վերաարժեւորման եւ պետական. համաքաղաքային միջոցառումներին ավանդական մշակութային արժեքների. արիադավան քրմական ծեսերի ներգրավման հարցերը

……………………………..

սակայն 2018թ.֊ն ոչ միայն կասեցրեց հայ ազգայնականության հնարավոր ծավալումները. այլեւկործանման դատապարտեց Հայոց պետականությունն ու շուրջ 30 տարվա պետական ու ազգային ձեռքբերումները

…………………………………………….

սպասենք ֊ տեսնենք. թե շատ կարեւոր իշխանափոխությունից հետո. ինչ վերաբերմունք կլինի հայ ազգայնականության հզորացման առումով. քանի որ այս իրավիճակը նաեւ հետեւանք է ամուր ազգայնական ուժի բացակայությանքանզի հայ ազգայնականները բոլորովին այլ վերաբերմունք կդրսեւորեին ազգի ու հայրենիքի դավաճանների նկատմամբթքած ունենալով միջազգային բոլոր արձագանքների վրա

…………………………………………

* * *

Որպես ազգայնական հայորդիներ ֊ 1988թ. Ազգային Զարթոնքի առաջին իսկ փետրվարյան օրերից սկսած, բարձրաձայնել ենք պետության կողմից հայ ազգայնականության առանձնահատուկ դերակատարումը չխոչնդոտելու. ազատ թողնելու (խոչնդոտում էին ե՛ւ իշխանական ե՛ւ խորհրդարանական ընդդիմադիր ուժերը. որ իշխանափոխությամբ փոխարինում էին մեկմեկու…), թեթեւակի աջակցելու եւ կուռ֊հզոր համահայկական կառույց ձեւավորելու առումով։ Հայ ազգայնականությանը պիտի հստակ տեղ հատկացվեր պետականաշինության. ազգային արժեհամակարգի ներդրման գործերում. կյանքի ներքին ու արտաքին ոլորտներում ընդգծված ազգային. զուտ հայկական շահերը առաջ տանելու եւ պաշտպանելու համար։ Իհարկե. այստեղ պետք է հստակ տարանջատող գիծ լինի ազգայնականության (նացիոնալիզմ) եւ ազգայնամոլության (շովինիզմ) միջեւ։ Ազգայնականությունը հենվելով սեփական ազգային արժեհամակարգի եւ դրանից բխող քաղաքականության վրա. երբեք չի մերժում այլազգիների արժեհամակարգերի գոյության իրավունքն ու դրանց հետ փոխհամագործակցության հնարավոևություննեևը։ Մինչդեռ ազգայնամոլությունը կույր պաշտամունք է ձեւավորում սեփական արժեհամակարգի եւ այլազգիների արժեհամակարգերի գոյությունը հասցնում է մերժեղականության. ընդհուպ այլամերժության բոլոր հարցերումԱզգայնականը` գաղափարի աշխարհի նվիրյսլ մարտիկ է, որ ցանկացած պահի իր գրիչը կփոխարինի սրով. եթե ազգին ու հայրենիքին այդ պահին մահապարտ զորական է անհրաժեշտԱզգայնականը նաեւ պատրաստի վրիժառու է` արդարության վերահաստատման համար մարտնչողԱզգայնամոլը` գաղափարի աշխարհի մոլորյալ֊մոլագար սպասարկու է, որ այլատյաց գրիչը կարող է փոխարինել ոչ պակաս այլատյաց սրովԱզգայնամոլը նաեւ պատրաստի ահաբեկիչ է , մահ սփռող` միայն ատելությամբ պայմանավորված

* * *

Ազգայնականությունը Ազգի Ինքնաճանաչման եւ Ինքնահաստատման Գաղափարա-Քաղաքական Ինքնապաշտպանական Ամուր Թաղանթ է… – Ազգայնականությունը նաեւ Ազգի Նպատակների Իրականացման Գաղափարա-Քաղաքական Հարվածային Ամուր Բռունցք է

* * *

Պետության ազգայնացումը` հրամայայան / ազգերը պետություն հիմնում են սեփական բնօրրանում՝ սեփական հայրենիքի տարածքի վրաքանզի այլաբանորեն հայրենիքը մարմինն է, ազգը՝ հոգին, պետությունն էլ միտքը՝ մարմինն ու հոգին բնական կարգին համապատասխան զարգացնելու եւ զորացնելու համար

* * *

․․․ազգը բնածին է, ազգայինը` բնական իրողություն, ազգային պետությունը` բնատարածք` բնականոն ապրելակերպի համար

Ազգային պետությունը ոչ միայն ազգի ինքնապաշտպանության, զարգացման ու հզորացման, այլեւ պատժիչ գործառույթներով օժտված կառույց է՝ ազգի ներքին ու արտաքին թշնամիներին դիմակայելու, ըստ անհրաժեշտության նաեւ ոչնչացնելու համար։

Ազգի կամքի անտեսումը` բռնություն է՝ դրանից բխող բոլոր հակազգային հետեւանքների պատասխանատվությամբ

* * *

Հայարիական այլաբանությամբ Ազգը Հոգին է ֊ Հայրենիքը` Մարմինը ֊ իսկ Պետությունը` Միտքը. որ երաշխավորում է Ազգի ու Հայրենիքի Զորացումն ու Զարգացումը… / …այսպես պահպանվում է Եռահամակարգ Առաքելությունը

Հայարիական կենսադրույթներն ասում են. որ Եռահամակարգ Առաքելությունը անհրաժեշտ պայման է Երկինք֊Երկիր կապը մշտանորոգ պահպանելու համար

Արարչակնիք եւ Աստվածազարմ Մարդը Եռահամակարգ է` Մարմին֊Միտք֊Հոգի. ինչը ի վերուստ թույլ է տալիս մնալ Անցյալ֊Ներկա֊Ապագա առանցքի տիրույթում

Գիտակցորեն. Ենթագիտակցորեն եւ Հոգեւոր առումով այս ամենն ընկալելու համսր պետք է համադրել Սրտի֊Ուղեղի֊Հոգու զգացումները

այս ամենն ի վերջո Բնազդական֊Բնազգացական֊Բնախոսական Տիեզերահաս Երեւույթներ են. ինչը Հայարիականության Հիմնարար Սյուներից է

* * *

Հ.Գ. ֊ Նժդեհյան Ցեղակրոնությունը ներառում է Երկինք֊Երկիր Բնազդական֊Բնազգացական֊Բնախոսական Երեւույթները եւ ինչպես Ազգային Համակարգ պատրաստ է ծառայել Հայկական Պետությանը. որպես Ազգային Գաղափարախոսություն

Ցեղակրոնությունը բացառապես հայկական երեւույթ է. հենված է Հայրենիքի ու Ազգի անբաժանելիության վրա. որպես Մարմին եւ Հոգի… / առանց մեկի` վտանգված է մյուսի գոյությունը

Ֆաշիզմը` իտալական երեւույթ է. հենված Պետության Հզորացման ԱռանցքինԻտալական Պետությանը պետք է ծառայի ամեն բան. այդ թվււմ` Ազգը

Նացիզմը` գերմանական երեւույթ է. հենված Գերման Ազգի ԱռանցքինԱզգին պետք է ծառայի ամեն բան. այդ թվում` Գերմանական Պետությունը

Ֆրանկոիզմը` իսպանական երեւույթ է. Կոնֆուցիզմը` չինական. Սինտոիզմը` ճապոնական. Սիոնիզմը` հրեական եւ այլն

այսօր գործուն են նաեւ գաղափարա֊քաղաքական եւ կրոնա֊էթնոմշակութային խառնածին ուղղություններ` պանիսլամիզմը. պանթուրքիզմը. պանարաբիզմը. պանիրանիզմը. պանսլավոնիզմըեւ այլն / ՌԴ֊ի դւ ԱՄՆ֊ի նման գերտերություններում անգամ գործում են նմանատիպ գաղափարներ. ֊Վելիկոռուսիզմը ռւսական երեւույթ է. իսկ ռասիստական Կու֊կլուքսկլանները եւԱրիական ԱզգուՄահմեդական Ազգկառույցները` ամերիկյան

նմանաբնույթ` մի քիչ այս կողմ ֊ մի քիչ այն կողմ կազկակերպություններ կան աշխարհի գրեթե բոլոր երկրներումսակայն դրանց մեծ մասը խառնում են Ազգայնական Ուղղությանը` աղավաղելով այն. իսկ հիմնականում ծաղկում են Ազգայնամոլական Ուղղությունները… / Ազգայնականությունը Նացիոնալիզմն է. իսկ Ազգայնամոլությունը` Շովինիզմըէլ չասենք` Ռասիզմի` Ռասիստական Ուղղության մասին… / այստեղ ուղղակի հավելենք. որ Հայկական Ցեղապաշտությունը (Ազգապաշտությունը/Հայրենապաշտությունը) եւս. ինչպես Ցեղակրոնությունը. հեռու է համաշխարհային ռասիստական եւ այլ այլատյաց֊այլամերժական դրսեւորումներից

* * *

Ազգն ինքն է իր ճակատագրի ու հայրենիքի տերըեւ իր հոգեւոր, մտավոր, գիտական, դրամա-տնտեսական ու այլ կարողությունները ուղղում է ազգի ու հայրենիքի բարօրությանն ու հզորությանը

Ազգն առաջնորդվում է հայրենիքի ազատության, անկախության, սեփական ազգային գաղափարախոսության, ազգային սեփականության՝ որպես տնտեսական հիմքի, ազգային հոգեւոր կերտվածքի Բնածին Ազգ լինելու իրավունքի ու գիտակցության վրա (ի գիտություն՝ յուրաքանչյուր ազգ ունի ինքնորոշման (եւ այլ) իրավունք իր հայրենիքի տարածքի վրա):

Ազգը դատապարտում է ցեղապղծությունը, արնապղծությունը, ազգադավությունը, հայրենալքությունը: Խստագույնս է դատապարտում անբարոյականության, հնազանդության ու ստրկացման ցանկացած քարոզ, դրսեւորում եւ առաջնորդվում է ցեղապաշտին հատուկ հոգեբանությամբ: Խստագույնս մերժում ՝ նաեւ օտար գաղափարախոսությունների, բարոյախոսություննեի ու կրոնների մուտքը Հայաստան:

Ազգը դատապարտում է ու չի ճանաչում իրեն պարտադրվող եւ ազգի ու հայրենիքի շահերը նսեմացնող կամ վնասող ցանկացած որոշում կամ փաստաթուղթ ․․․ չի ընդունում որեւէ ազգի կամ պետության գերիշխանությունը եւ պատրաստ է համագործակցության հավասարի կարգավիճակով:

Ազգը հիշում է իր թշնամիներին եւ նրանց վայրագությունները ․․․ պահանջատեր է իր մասնատված հայրենիքի բոլոր տարածքների վերադարձման խնդրում եւ պատրաստ է պայքարի ու արդար վրիժառության (յուրաքանչյուր ազգ ունի պատմական հիշողություն, այդ հիշողությամբ առաջնորդվելու իրավունք եւ տերն է իր պատմական անցյալի): Ազգն ընդունում է պայքարի այն բոլոր ձեւերը, որոնք անհրաժեշտ եւ օգտակար են ազգի ու հայրենիքի շահերը պաշտպանելու համար:

Ազգի յուրաքանչյուր ներկայացուչիչ սկզբունքային է համարում իր ազգի միասնությունն ու արյան մաքրությունը, բուն հայկական ակունք-արմատներին վերադառնալու անհրաժեշտությունը, հայրենիքի ազատությունն ու անկախությունը, ամբողջականությունն ու հզորությունը եւ բոլոր ուժերով ու միջոցներով պայքարում է հանուն այս Սուրբ Նպատակների իրականացման:

․․․ազգային եւ մարդկային իրավունքներն ու պարտականությունները համադրելի են. քանի որ մարդն ունի ազգային պատկանելություն։ Ազգային եւ մարդկային հարաբերությունները համահդւնչ են. քանի որ ազգի (բոլորի) իրավունքները գերակա են մարդու (անհատի) իրավունքների նկատմամբ` պահպանելով ընդհանուրի ազատություններն ու ազգային առանձնահատկությունները

ազգ֊-մարդ հարաբերությունը Երկնային֊Երկրային Առանցքի մաս է կազմում եւ պաշտպանված է ԱրարիչԱստվածներԱզգեր (Մարդիկ) Բնական ու Բանական Բարերարությամբ

……………………………………………

Չնայած՝

  1. Հազարարամյակների գրավոր պատմության եւ հոգեւոր-մշակութային շինությունների ոչնչացմանը: 2. Արժեքային համակարգի աղճատմանը: 3. Ազգային պետականության երկարամյա կորստին եւ դրան հետեւած բարդույթներին: 4. Հայի ինքնության եւ առաքելության չգիտակցմանը եւ այլն․․․

Հայ ազգը կարող է վերականգնել իր Արարչատուր եւ Աստվածազարմ կարողությունները, եթե վերաընկալի ազգի սահմանման հիմնական բնորոշիչները:

Ազգի սահմանման անհրաժեշտ բնորոշիչներն են՝

  1. Ծագում (Ծին-Գեն):
  2. Բնօրրան (Հայրենիք):
  3. Լեզու:
  4. Առաքինություն:
  5. Հավատ:
  6. Մշակույթ:
  7. Ինքնություն:
  8. Էություն:
  9. Առաքելություն:

Սրանք բոլորն էլ առանձին-առանձին անդրադարձի կարիք ունեն, իսկ ամենակարեւորները առաջին եւ վերջին բնորոշիչներն են, որոնց ճանաչումով էլ պայմանավորված է մնացյալի գիտակցումը: Ծագումը՝ սկիզբն է, Առաքելությունը՝ վերջը, եւ Նոր ՍկիզբըՀավերժությունը: Այս գիտակցումն էլ նախապայմանն է Արարչական Առանցքը հասկանալու համար:

․․․ նշվեց, որ Ազգը Բնածին Համակարգ է եւ ունի Երկնային-Երկրային ազդեցության անթվարկելի միջոցներ, որոնք կարող են դրսեւորվել ազգային պետության առկայության պայմաններում. կարող է նաեւ անհատականացվել եթե իրապես ընկալվի իր բազմաբնույթ գործառույթների սահմաններում

……………………………………………

երբ Գարեգին Նժդեհը գրում էր, որ հայրենասեր լինելն այլեւս բսվարար պայման չէ. հայրենապաշտ պիտի լինեն հայերը. իրավիճակը ծայրահեղ վտանգավոր էր եւ հայության բնօրրանում հայի կործանման իրողությունը նկատելի էր

այս օրերին Հայաստանի ու հայությամ վիճակը ավելի քան կործանարար է. քանի որ հավասարեցված են ներքին եւ արտաքին թշնամի հասկացությունները. թե՛ իշխանությունը Հայաստանում, թե՛ Հայաստանի սահմանները շրջափակողները, որ սանձազերծեցին 44-օրյա Հայրենական պատերազմընույն թուրքերն են. նույն արյունապիղծ մարդանմանները, որոնք գենետիկ-ծինաբանական ատելություն ունեն հայության եւ ամեն հայկական երեւույթի նկատմսմբեւ բացարձակապես նույն վտանգն են ներկայացնում հայի ազգային ինքնության եւ պետական անվտանգության տեսանկյունից

Եվ ուրեմն Նժդեհյան հայրենասեր-հայրենապաշտ մեկնաբանությամբ կասենք. որ այսօր մեր ազգային լինելը այլեւս բավարար չէ, ազգայնական պիտի լինենք` պետական գաղափարա֊քաղաքական ու կրթա֊մշակութային ասպարեզներում եւ պետական անվտանգային եւ ռազմա֊պաշտպանական հայեցակարգային հարցերում

……………………………………………

Ազգայնական հետգրութւուն․․․

Միասնական ԱզգՄիացյալ ՀայրենիքՀայահավաք եւ ՀողահավաքԱզգ-Բանակ ֊ Ազգային Գաղափարախոսություն / Համազգային Ծրագիր (ներքին ու արտաքին ոլորտների), Սահմանադրություն, Դրամատուն

այս ամենին հասնելսւ համար պետք է նախաձեռնել Ազգային Պետություն եւ Համազգային Նպատակ

․․․այս ամենի իրականացման համար պետք է նախաձեռնել Հայապահպանության նախարարություն

Ազգայնականությունն Ազգի Ինքնապաշտպանական Գաղափարա-Քաղաքական Թաղանթ Է ֊ Պետա-Քաղաքական Աուրա… / …առանց ազգայնսկան կառույցի (որն Ազգ ձեւակերպումն ունի իր բնորոշիչներով) պետության քաղաքական ոլորտը անպաշտպան է արտաքին քաղաքական (նաեւ թշնամական) ներխուժումներից եւ ձեւախեղումներիցինչպեսեւ սին ազգայնական դրսեւորումներից. ինչն առավելապես վերածվում է կա՛մ քարանձավային անհեռանկար ու անհրապույր ազգայնականության ֊ կա՛մ վտանգավոր ու կործանարար ազգայնամոլության

֊ * ֊

․․․իսկ թուրքի նկատմամբ ասել եւ ասելու ենք՝ այսօր եւ միշտ․․․ մինչեւ․․․

* Թուրքը մնում է թուրք (անկախ տեսակից՝ թուրք, ադրբեջանցի, ղազախա-ղրղըզա-ուզբեկա-թուրքմենական ինչ-որ բան, ույղուր, մադյար-հունգար, թե մեկ այլ թյուրքապիղծ…) – Մեր մաղթանքը նույնն է՝ թուրքական մարդագայլ գենը պիտի ոչնչանա իսպառ… – ինչպես ասում են (նաեւ մեր ներքին թուրքերի ու թուրքասեր-թուրքահաշտների համար)՝ լավ թուրքերին տեսնենք՝ լավ դագաղում… վատ թուրքերին՝ վատ դագաղում…

* Թուրքիան եւ Ադրբեջանը պիտի՛ կործանվեն.- Սա՛պիտի լինի աշխարհի բոլոր անկյուններում գտնվող ուրաքանչյուր հայի առաջին իսկ խոսքը Արեւածագին՝ ԱրԷգԱկ-ին (Ար-ական եւ Էգ(Իգ)-ական Ակ-ունքներին) ողջունելուց հետո…

- Փա՛ռք Հային ու Հայքին, Հայ Հոգե-Ոգեղեն Տիեզերաաշխարհներին, Փա՛ռք Հայ Աստվածներին ու Տիեզերքի Արարչին…

*…հակաթուրքական եւ հակաադրբեջանական դաշինքները պե՛տք է Հայաստանը նախաձեռնի… Թուրքիան եւ Ադրբեջանը բոլոր կողմերից թշնամիներով են շրջապատված՝ ինչը պիտի օգտագործել…

* …առանց մեկնաբանության – ուղղակի հատուկ թուրքասեր կամ թուրքահաշտ – ստամբուլներում թուրքի տակը պառկող` իր մարմինը ծախող առեւտրականների, կենցաղային կամ պատմա-մշակութային ոլորտներում առեւտուր անողների. պետա-քաղաքա-տնտեսական հայուրաց ազգադավների … մի խոսքով` նժդեհյան բնորոշմամբ ազգի տականքների համար, որոնք նախ եւ առաջ սահմանապահ հայ զինվորի, ապա յուրաքանչյուր հայի կյանքից վեր են դասում իրենց փորն ու փողը եւ հայակեր թուրքի դերն ու շահը..

Այս գրառումը հրապարակվել է Հ.Ա.Մ., Հայտարարություններ, Հոդվածներ խորագրում։ Էջանշեք մշտական հղումը։