Ընտրությունը քոնն է.- հասարակ-ության եւ հատուկ-ության եզրագծերի մոտ… – Օտարաստեղծ հասարակ-ություն կոչվածին պարտադրենք մեր հատուկ-ություն հատուկ նշանակության հավաքականությունը… (Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Վաղուց եմ անդրադարձել հասարակություն կոչվածին…- Եթե մարդկության ինչ-որ հատված պատրաստ է իրեն նկատել հասարակ-պարզունակ կարգավիճակում, ապա այդ հասարակ-ության կարծիքը, քայլերը, առավել եւս հաջողությունները ինձ համար նշանակություն չունեն, ավելին՝ հաջողություններն արդեն վտանգավոր եմ համարում ազգի եւ առհասարակ մարդկության մարդ մնացած մասի համար

Թե ինչպես է ստեղծվել հասարակ-ություն եզրը, դեռ պարզել է պետք, բայց հասարակություն ասվածը մեծ հաշվով նմանեցվում է ազգային միջավայրում հասարակաց տների ստեղծման հետՄիջազգային բոլոր անբարո եւ անառակ, ապազգային եւ հակամարդկային աշխարհիկ եւ հոգեւոր օրենքները ազգին փորձում են պարտադրել այդ հասարակ-ության միջոցով՝ օտարների դրամաշնորհ-կաշառքները դրանց լափել տալով

Հայտնվել են նաեւ գործիչներ, որ իրենց հասարակ-ական գործիչներ են հռչակելԷ՜, սրանց ի՞նչ ասեմ արդենՍրանք էլ ժամանակակից հասարակաց տների քարոզներով են զբաղված՝ գենդերախառնակիչ, ԼԳԲՏ-ական եւ այլ սեռամոլագարական ու հոգեխեղ, օտարասիրական ու ազգամերժ

* * *

Վաղուց եմ անդրադարձել նաեւ հատուկ-ություն եզրին…- Այո՛, կա մարդկության մի հատված էլ, որ ինքնահարգանքը վերածել է անհատական եւ համազգային ինքնապաշտպանությանԵվ հասարակ-ության քանակական ճնշմամբ հարձակումներին պաըտասխանում է անհատական եւ հավաքական որակական դրսեւորումներով…  

Հատուկ-ության գիտակցումը հանդեցնում է անզիջում պայքարի, անգամ անհատի դեպքում՝ Գարեգին Նժդեհի սահմանած Վճռական Մենակի հոգեբանությամբ

Ինձ համար հատուկ-ության անհատական եւ հավաքական գիտակցումն ունեցող յուրաքանչյու անհատի կարծիք ավելին արժե, քան հասարակ-ություն կոչվածի ընդհանրական կարծիքն է

Հասարակ-ություն ներկայացնող ամեն ոք, որ ազգային դրսեւորումներ է ունենում, իր բարձրագույն ազգային ծրագիրն ավարտված է տեսնում հայրենասիության հնչեղ, բայց անմեղ ձեւակերպումեր հնչեցնելով, բայց ո՛չ երբեք գործնական քայլերի դիմելով

Հատուկ-ություն ներկայացնող ամեն ոք առաջնորդվում է բացառապես ազգային արժեհամակարգով եւ նրա համար հայրենասիրություն եզրը բավարար չէ, առաջնորդվում է հայրենապաշտությամբՆա հայրենասիության հնչեղ ճամարտակությունների փոխարեն իր անձնական եւ ազգային գործերը համադրելով դարձնում է կյանքի ուղեգիծ՝ ճակատագիր

Ի տարբերություն հասարակ-ություն ներկայացնողի, որ պատրաստ չէ զոհաբերության հանուն ազգի ու հայրենիքի, հանուն ազգային պետության վերակերտման, հատուկ-ություն ներկայացնողի համար զոհաբերությունը հավերժի մեջ ազգին ձուլվելու նվիրական մտածելակերպ է

Օտարաստեղծ հասարակ-ություն կոչվածին պարտադրենք մեր հատուկ-ություն հատուկ նշանակության հավաքականությունը- www.hayary.org

http://www.hayary.org/wph/?p=7307Ինչ կարող ես անել, երբ այս աշխարհում դեռ քանակն է որոշողը…- (Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Այս գրառումը հրապարակվել է Հ.Ա.Մ., Հայտարարություններ, Հոդվածներ խորագրում։ Էջանշեք մշտական հղումը։