(Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ Արմեն Ավետիսյանի ֆեյսբուքյան նյութեր-2 (Երկրային)) – …Կատվազգիները կենդանական աշխարհի իմ Խորհրդապաշտական արարածներն են – Առյուծը Ազգիս Խորհրդանիշն եմ ընկալում, Վագրը՝ Տոհմիս, Սեւ Հովազը՝ իմ… …հայը, ով հետեւում է ազգային արժեհամակարգին, որպես Բնածին Ազգի ներկայացուցիչ պարտավոր է լինել նվիրյալ եւ զորավոր` հանուն անհատական ԵՍ-ի եւ ազգային ՄԵՆՔ-ի… …հայերիս մեջ արհեստականորեն բուն դրած ինտերնացիոնալիզմը վաղուց է խեղդում բնականորեն մեր մեջ ամրագրված նացիոնալիզմը… …միջազգայինի արմատը ազգայինն է… …Ազգի Ազատությունն ու Հայրենիքի Անկախությունը Արարչադիր Տիեզերագրեր են… – Աստվածահաս են միայն Ազատներն ու Անկախության մեջ ապրողները… …դավաճանությունը լինում է ուղղակի եւ անուղղակի (գիտակցորեն եւ ենթագիտակցորեն)… …հայերիս մեջ արհեստականորեն բուն դրած ինտերնացիոնալիզմը վաղուց է խեղդում բնականորեն մեր մեջ ամրագրված նացիոնալիզմը… Ամենօրյա մանրուքներում անգամ զարգացրու՛ եւ զորացրու՛ կամքդ… / …ունեցի’ր վճիռդ կայացնելու մշտառկա կամք – այլապես քո փոխարեն կվճռե՛ն ուրիշները… … Հայահավաք/Ազգահավաք եւ Հողահավաք/Հայք-Հայաստանի վերականգնում Արարչակնիք եւ Աստվածատուր Հայկական Լեռնաշխարհում… Անհերքեիլի է – Տիեզերքի դեմ խաղ չկա՛… / Եռահամակարգ (Մարմիմ-Միտք-Հոգի համադրությամբ ապրող) Մարդու դեմ եւս խաղ չկա՛… / …միայն մարդու ուղեղն է արարում, քանի որ մշտապես սնվում է Արարիչ-Աստված-Մարդ Տիեզերակապից, ինչն անհասանելի է բոլոր արհեստածին ուղեղների համար՝ մետաղե, փայտե, քարե … ոսկե եւ այլ… …խղճում եմ նրանց. ովքեր չեն պատկերացնում. որ մահից հետո կյանք կա -֊ (ծնունդ-կյանք-մահ…) երկրային անցումից դեպի երկնային հավերժական կյանք… / …իսկ Հսյ Աստվածների հետ շփումը` բոլորովին այլ պայանջներ ունի… …ով գոնե մի անգամ պատերազմի դաշտում փակել է մարտական ընկերոջ մարող կրակե աչքերը՝ հենց այդ ափի մեջ էլ զգացել է Հայոց Հողի Հայոց Արյամբ թաց լինելու Ծանր Բեռը – Արյան Կանչը… / Ճշմարտությունը՝ Սկզբունք է… / …սկզբունքայնությունը մի շփոթեք ծայրահեղականության հետ… Լեզուն Գենի Ձայնը-Խոսքը՝ Արտահայտչամիջոցն է… / Հայերենի պաշտպանությունը` ազգային անվտանգության խնդիր / Օտարի ներդրումը միա՛յն օտարին կծառայի… Արյան արժեքը վերերկրային է – Արարիչը մարդկանց հենց ազգային պատկանելությամբ է արարել, որ պահեն այն ու դրանով պահպանվեն… / Ինչու՞ են փորձում միմյանց խառնել մաքրարյունությունն ու արյունապղծությունը… …գիտունն ու անգետը` ինչպես բարին ու չարը – լույսն ու խավարը – … / … +անսահմանությունից -անսահմանություն սահմանագիծը… …եթե ամեն բան արվում է հանրակրթական համակարգը այսօր վերաբացելու – այն իրականում վերջնականապես փակելու համար … …ասել եւ ասում եմ` հասարակ-ության կարծիքը եղել եւ մնալու է հասարակ` պարզունակ ու ամբոխահաճ… / …եւ ուրեմն` հատուկ-ությունն ընդդեմ հասարակ-ության… …Ժողովրդի – վարումը (ժողովրդավարությունը) մահամերձ է …Ազգի – վարումը (ազգավարությունը) կյանք է մտնում …Ազգիշխանություն է պետք`առանց վերուվարի… Էն որ հետաքրքիր ու հետաքրքրասեր ազգ ենք, կասկած չկա, բայց ամենահետաքրքիրն այն է, որ ցանկացած երկրում փորձում ենք լինել տվյալ ազգի արժեքների կրողն ու … ավելին` առաջատարը, անկախ այն հանգամանքից… …թագավարակի հերթական թագադիր կամ թագակիր բացահայտմամբ` այսուհետ արհեստական դիմակ կկրեն միայն բնական դիմակ չունեցողները…/ …վախկոտը կիսամեռ է` մահվան թուղթը գրպանում… ուստի շատ վտանգավոր է եւ անկանխատեսելի… …դիմակավորվելու-դիմակավորելու եւ դիմակահանելու-դիմակազրկելու քաղաքականության բազմերանգ դիմակահանդեսներ կան… …այո՛, քո օրինակով ես հիմնավորում դավանածդ գաղափարախոսության, հավատի, տեսակետների ու նպատակների համընդհանուր կյանք մտնելու իրավունքը – բայց նախ եւ առաջ… Քաջը վախը հաղթահարողն է`այդպես է նա ան-վախ։ / Տխմարն է առանց վախի`չգիտակցելով մահվան առկայությունը… …ինչպես միշտ ճշմարիտ է Մեծ Հայը` թույլ մարդուն մեղադրելով.- Մեծ Նժդեհինն է նաեւ.- “քծնանք է թույլի սերը” ճշմարտությունը… Վճռական Մենակների Համախմբումը` Անպարտ Միավորում է… / Նժդեհյան Վճռական Մենակի կերպարը բոլոր ժամանակների համար է… Նժդեհյան Խորհուրդն իրական է – կյանք ապրած / ապրելով կյանքից կյանք անցնող… / …Երբ մարտի դաշտում քեզ մենակ ես զգում.- ասում է Նժդեհը.- դու պարզապես ետ նայիր ու կտեսնես. որ քո հետեւից գալիս են մեր բազում ՆԱՀԱՏԱԿՆԵՐԻ ՀՈԳԻՆԵՐԸ… …մահը վախկոտի մշտական ուղեկիցն է – վախկոտին ուղեկցում է ամենուր` սփռելով մահվան հոտը… – եւ մահվան ալիքը` հարակից ամեն բանում  – ամեն ինչում… …ինքնակործանման կնիքն է դրվում, երբ սուտը հաց ու ջրի նման առօրյա է դառնում – անգամ շնչելու օդի պես անհրաժեշտ… / …այո’. այսօրվա Հայաստանում հնարավոր չէ ազնիվ լինել ու լավ ապրել (ճոխության մասին չէ խոսքն այս պահին)… Ամենօրյա մանրուքներում անգամ զարգացրու՛ եւ զորացրու՛ կամքդ…/ – կյանքից դուրս կյանք չկա նույն իրականության մեջ` խաբկանք է. որ հավասարազոր է մահվան` կենդանի-մեռելների աշխարհ են ստեղծում… …թշնամիները ծպտյալ են մտնում քո երկիր՝ ներքին թշնամիների աջակցությամբ (կամ որ նույնն է՝ ծախվածությամբ), եւ հետո են երեւում բացահայտ – պետական գրանցում ստանալով անցնում են քայքայիչ գործունեության… Կրկնվող հուշեր, որ էլ պիտի չկրկնվե՛ն… – Վաղ թե ուշ ամեն ինչ դուրս է գալիս ջրի երես…/ …տասնյակ տարիներ առաջ եւ շարունակ տարբեր արատավոր երեւույթների շարքում (ինչպես համասեռականություն, աղանդավորականություն, գենդերային շարժումներ եւ այլն) քննադատում էի նաեւ մասոնական (տարաբնույթ այլ գաղտնի կառույցների) դավադրության հայաստանյան եւ առհասարակ համաշխարհային վտանգավոր իրավիճակը, ինձ, ինչպես միշտ մեղադրեցին… – (Արմեն Ավետիսյան – Հայ Արիական Միաբանություն)

Կատվազգիները կենդանական աշխարհի իմ Խորհրդապաշտական արարածներն ենԲուն Կատուն՝ Խորհրդավոր, ավելին՝ Ծիսական Արարած է, բայց այս տեսակի առաջին եռյակն ինձ համար կազմում են՝ Առյուծը, Վագրը եւ Հովազը՝ Սեւ Հովազը առավելապես (հին խոսք է` կատուն ընկնելուց անգամ թաթերի վրա է կանգնումմեջքի վրա ընկած չի հայտնվում)…

Առյուծը Ազգիս Խորհրդանիշն եմ ընկալում, Վագրը՝ Տոհմիս, Սեւ Հովազը՝ իմ

- Առյուծի արքայական եւ հպարտ կենտրոնաձիգ կերպարը իմ ազգային տեսլականն է (փրայդնշանակում է հպարտ եւ առյուծների խումբը չի կոչվում հոտ կամ վտառայլ՝ փրայդ՝ հպարտ խումբ):

- Վագրի զորեղ ու անզիջում ինքնաբավ կերպարը իմ տոհմական տեսլականն է:

- Հովազի հանկարծակի-արագընթաց, բայց հաշվենկատ կերպարը իմ անհատական տեսլականն էՍեւ Հովազի դեպքում նաեւ՝ ծիսականերկնա-երկրային գործառույթի տեսլականն եմ ընկալում…  

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

եւ՛ ուժեղ եւ՛ հզոր եւ՛ հաղթական
հայը, ով հետեւում է ազգային արժեհամակարգին, որպես Բնածին Ազգի ներկայացուցիչ պարտավոր է լինել նվիրյալ եւ զորավոր` հանուն անհատական ԵՍ-ի եւ ազգային ՄԵՆՔ-ի
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Վախենում եմ ես թույլերի՜ց.- Այդ նրանք են ամենից շատ ստորություն անում կյանքում… – Պարույր Սեւակ

- …դեռ Նժդեհն էր նկատել.- “Աշխարհն Ազգայնանում է“… շտապել էր ասել. որ հայրենասիրությունն այլեւս քիչ է` հայրենապաշտ պիտի լինենք… – ցեղապաշտ… / ավելացնենք. որ ազգայինը քիչ է այս պայմաններում` ազգայնական պիտի լինենք (կենցաղում. մտքերում ու ազգային-պետական գործերում)… – պետք է զատել նաեւ ազգայնականությունը (նացիոնալիզմ)` ազգայնամոլությունից (շովինիզմ) եւ ցեղամոլությունից (ռասիզմ)…

հայերիս մեջ արհեստականորեն բուն դրած ինտերնացիոնալիզմը վաղուց է խեղդում բնականորեն մեր մեջ ամրագրված նացիոնալիզմը
միջազգայինի արմատը ազգայինն էմեզ մեր արմատից ենք կտրումառանց մարդ լինելու համամարդ չեն դառնումմարդն ունի ազգային պատկանելություն
…ասել ենք՝
նացիոնալիզմից դեպի ինտերնացիոնալիզմ, որ արմատին հենված լինենք / նացիոնալիզմը (ազգայնականությունշովինիզմ չէ (ազգայնամոլություն) ֊ ինչպես ցեղակրոնությունը (ցեղահավատությունը)` ցեղամոլություն (ռասիզմ) չէ
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

-  «Հայերի հիմնական ողբերգությունը՝ օտարներին, ինքնամոռաց նվիրվածությամբ ծառայելու մեջ է»։ – Ֆրիտյոֆ Նանսեն

- Կընդունեմ, թե մեր նախորդները եթե ստրուկ չդառնային իրենց եղբայրամերժ եսականության, ապա մենք դարերով օտարի ստրուկը պիտի չլինեինք:- Գարեգին Նժդեհ

բոլոր ազգադավները, ո՛ր դավադիր ուղղությանն էլ ծառայեն` “նույն քաքն են տարբեր քաքամաններում” – դրանց տեղը ազգային կոյուղու խողովակներում է, որ տանում է պատմության աղբանոց

……………………………

Ազգի Ազատությունն ու Հայրենիքի Անկախությունը Արարչադիր Տիեզերագրեր են… – Աստվածահաս են միայն Ազատներն ու Անկախության մեջ ապրողները

Միշտ կհայտնվեն սորոսականներ կամ ռուսոսականներայլ քաղհետույքաբաններ կամ վճարվող անբաններ, որ կփորձեն իրենց հետույքների ծավալները ոչ միայն քաղաքականապես մեծացնելու մոլուցքը բավարարել օտարահաճ ազգադավությամբ կամ հայրենալքությամբ

Սա այլեւս զարմանալի չէայսօրվա ապազգային ու հակամարդկային աշխարհում տարաբնույթ ու բազմադեմ փոքրամասնությունները վաճառվում են ու վաճառում օտարին ցանկալի ամեն բան եւ ամեն ինչ… – Զարմանալի է, որ սահմանադրորեն ազգային պետություն համարվող Հայաստանում մարմնով-մտքով-հոգով այդ անբարոյականները դեռ տեղ ու դեր ունեն

Կարեւոր չէ արեւմտամետ են, թե ռւսամետ կամ այլամետ … – …ինչպես մեր երիտասարդ տարիների բնորոշումներից մեկում էր մեղմորեն ասվում` “նույն քաքն են տարբեր քաքամաններում“…

(Արմեն Ավետիսյան ֊ Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

https://armtimes.com/hy/article/68372?fbclid=IwAR3rVFL-3j0tsGwPMOnnKqv5ylP_A3SPDynlh4PwUZMKDJ4ltFNlIJnWPXY

դավաճանությունը լինում է ուղղակի եւ անուղղակի (գիտակցորեն եւ ենթագիտակցորեն) – երբ ազգի ու հայրենիքի թշնամու կամ հակառակորդի հետ համագործակցում են անմիջական` վաճառվելով միանգամից, կամ` ներքին քարոզչությամբ համաձայնվում են թշնամու հետհետո կամա, թե ակամա մտնում վաճառվելու փուլ
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Ընդհանուր տեսակետ ունենալ արտաքին թշնամու հետ` նշանակում է ներքին հակասության մեջ լինել հարազատ ցեղի հետ: – Գարեգին Նժդեհ

հայերիս մեջ արհեստականորեն բուն դրած ինտերնացիոնալիզմը վաղուց է խեղդում բնականորեն մեր մեջ ամրագրված նացիոնալիզմը

միջազգայինի արմատը ազգայինն էմեզ մեր արմատից ենք կտրումառանց մարդ լինելու համամարդ չեն դառնումմարդն ունի ազգային պատկանելություն

նացիոնալիզմից դեպի ինտերնացիոնալիզմ. որ արմատին հենված լինենք / նացիոնալիզմը (ազգայնականություն)` շովինիզմ չէ (ազգայնամոլություն) ֊ ինչպես ցեղակրոնությունը` ցեղամոլություն (ռասիզմ) չէ

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- «Ժամը երբեմն ժպտում է, բարձրացնում նաեւ անարժանին, ժամանակը սակայն մի օր նմանին իր կեղծ բարձունքից զարկում է գետին, փառազրկում»: – Գարեգին Նժդեհ

Ամենօրյա մանրուքներում անգամ զարգացրու՛ եւ զորացրու՛ կամքդ… (Հայ Արիական Միաբանության Կենսադրույթ)

ունեցիր վճիռդ կայացնելու մշտառկա կամքայլապես քո փոխարեն կվճռե՛ն ուրիշները
իհարկե ընկալի՛ր իրավիճակը, բայց երբ հոգով զգում եսմիտքդ վստահ էսիրտդ էլ հանդարտ` կայացրու՛ վճիռդ առանց վարանելու
(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

… Հայահավաք/Ազգահավաք եւ Հողահավաք/Հայք-Հայաստանի վերականգնում Արարչակնիք եւ Աստվածատուր Հայկական Լեռնաշխարհում

Արդարությունն ու Ճշմարտությունըհիվանդանումեն, բայց չենմահանում“… / …բուժումը թաքնված է մեր Գենետիկ Հիշողության մեջ

Պատմությունըմոռացողներըշուտով կհսյտնվեն պատմության աղբանոցում` անկախ ազգությունից ու բնակության վայրից

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1786378838177049&id=100004148508341&set=a.448304931984453&source=48

Անհերքեիլի էՏիեզերքի դեմ խաղ չկա՛
Եռահամակարգ (Մարմիմ-Միտք-Հոգի համադրությամբ ապրող) Մարդու դեմ եւս խաղ չկա՛
(
Արմեն ԱվետիսյանՀայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)
………………………………

միայն մարդու ուղեղն է արարում, քանի որ մշտապես սնվում է Արարիչ-Աստված-Մարդ Տիեզերակապից, ինչն անհասանելի է բոլոր արհեստածին ուղեղների համար՝ մետաղե, փայտե, քարեոսկե եւ այլ
մարդու ուղեղը սնվում է նաեւ իր մեջ դրված՝ Արարչադիր ՏիեզերաԳենից… / Գենը-Ծինը բացառապեա Արարչի «ստեղծագործությունն» է եւ այն չի նույնականացվում որեւէ կերպմարդու ուղեղի արդյունք է «մետաղյա ուղեղով» մեքենան եւ այն երբեք չի՛ կարող մրցակցել իր ստեղծողի հետ
մարդմեքենա պատերազմը մետաղյա ուղեղների ժանգախառն մոլուցք է միայն / մետաղի ջարդոնի տեղն իր վերջո թափոնների գերեզմանահորն է
*
Իսկ Եռահամակարգ Մարդու Վերածնունդը Տիեզերական Գարնան Առաքելությունն էայն արդեն ընթացքի մեջ է

խղճում եմ նրանց. ովքեր չեն պատկերացնում. որ մահից հետո կյանք կա -֊ (ծնունդ-կյանք-մահ…) երկրային անցումից դեպի երկնային հավերժական կյանք

խղճում եմ «դե կյանքը մեկ անգամ է տրված` ապրենք վայելենք»,- ասողներին

եթե պատկերացնեն. որ երկրսյին մահից հետո միայն հոգին է հանգրվանում Տիեզերաաշխարհներից մեկում, երեւի ուշաթափվենքանզի այստեղ փող, երկրում դիզած հարստությունը եւ ծանոթությունը տեղ չունեն, իսպառ բացակայում են, որովհետեւ փող ասվածն ի սկզբանե գոյռւթյուն չունի Տիեզերքում եւ հարուստասվածմ էլ խիստ տարբերվում է ունեւորից

Մարդը Տիեզերաաշխարհում հարուստ է նյութական, մտավոր եւ հոգեւոր արժեքների համադրությամբ…  / …ապրում է ըստ մտքի իմաստության եւ հավատի զորության, ինչը թույլ է տալիս ձեւավորել իր կյանքն ու գործը - առաջին երկուսի բսցակայությունը, որը երկրային կյանքի հետեւանք է, անմիը ու աննպատակ է դարձնում մարմնավորված հոգու կյանքըեւ նա հայտնվում է իրեն համապատասխան Տիեզերաաշխարհում… / …ըստ այդմ էլ այդ մարդը կարող է հարաբերվել համարժեք մակարդակի հոգի-ոգիների հետեւ այս դեպքում պարտադիր չէ` Հայ Տիեզերաաշխարհում

Հայ Տիեզերաաշխարհում ապրելը որոշակի երկրային վաստակ է պսհանջումՏիեզերքի դեմ խաղ չկա

իսկ Հսյ Աստվածների հետ շփումը` բոլորովին այլ պայանջներ ունի` Եռահամակարգ Մարդ Արարածի մասին է խոսքը` ով դեռ երկրում ընկալել է Մարմնա-Մտա-Հոգեւոր Ինքնության Արմատ-Ակունքը,֊ Արարիչ-Աստված-(Ազգ)Մարդ Տիեզերակապը

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Արյան Կանչը…

…ով գոնե մի անգամ պատերազմի դաշտում փակել է մարտական ընկերոջ մարող կրակե աչքերը՝ հենց այդ ափի մեջ էլ զգացել է Հայոց Հողի Հայոց Արյամբ թաց լինելու Ծանր Բեռը – Արյան Կանչը…

…ով զգացել է – Արյամբ է զգացել՝ նա այլեւս գիտի իր Կյանքի Սրբազան Պարտականությունը – գիտի որ իր Տեսակի հանդեպ ունեցած Պարտականությունն ավելին է, քան՝ Իրավունքը…

…նման հայերի կարիքը միշտ զգում են Ազգն ու Հայրենիքը, այսօր առավել եւս…

…ով կարողանում է մի պահ փակել իր աչքերը եւ խորասուզվել գենետիկ հիշողության պահոցներում՝ նա կզգա այս ամենը եւ կփնտրի՛ իր Տեսակին…

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Ճշմարտությունը՝ Սկզբունք է… / սկզբունքայնությունը մի շփոթեք ծայրահեղականության հետ

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Ապրի՛ր եւ գործի՛ր Ճշմարտութան Զորությամբ, ինչպես Զորեղ Արեւն է տալիս իր ՋերմությունըԱրիները կզորանան / Չարիները կմոխրանան

Արարումը Ավերում է նաեւ, երբ զատվում են Սպիտակն ու Սեւը

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Ճշմարտությունը Ուժեղների՛ Մենաշնորհն է… / Հայ Արիական Միաբանության Կենսադրույթ/

Լեզուն Գենի Ձայնը-Խոսքը՝ Արտահայտչամիջոցն է

Հայերենի պաշտպանությունը` ազգային անվտանգության խնդիր / Օտարի ներդրումը միա՛յն օտարին կծառայի(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական միաբանության առաջնորդ)

Մեր ազգային նկարագիրն ու արժեքները պահպանող համակարգի ամենազորեղ գործոնը հենց լեզուն է: Եթե ազգային գաղափարախոսությունն իր հիմքում հստակորեն ամրագրում է ազգի ծագման, զարգացման, հարատեւման ու առաքելության, նաեւ՝ բնօրրան-հայրենիքում ինքնատիպ կենսակերպով ապրելու սկզբունքներ, ապա դրա ենթաբաժիններից ազգային անվտանգության հայեցակարգը կառուցվում է Ազգի ու Հայրենիքի՝ արտաքին վտանգի դեմ պաշտպանական համակարգի եւ ներազգային անվտանգության (գենետիկ ինքնապաշտպանության, նախեւառաջ՝ Արյան ու Լեզվի անաղարտության) պարտադիր առկայությամբ… - http://www.hayary.org/wph/?p=1514

Արյան արժեքը վերերկրային էԱրարիչը մարդկանց հենց ազգային պատկանելությամբ է արարել, որ պահեն այն ու դրանով պահպանվեն

Ինչու՞ են փորձում միմյանց խառնել մաքրարյունությունն ու արյունապղծությունը
http://www.hayary.org/wph/?p=3265 - Արյան արժեքը վերերկրային էԱյսօր էլ կան ժողովուրդներ ու հանրույթներ, որ միայն ներընտանեկան ամուսնություններն են ընդունում: Իսկ այս իրողությունը հաճախ մեր որոշ «շատ կարդացածներ» շփոթում են ներազգային ամուսնությունների հետՈ՜չ ու դարձյալ՝ ո՜չ: Ներընտանեկան եւ ներազգային հարթությունները տարաբնույթ են: Արարիչը մարդկանց հենց ազգային պատկանելությամբ է արարել, որ պահեն այն ու դրանով պահպանվեն

http://www.hayary.org/wph/?p=3265&fbclid=IwAR3LoUYi6oam9AHOGrD0iPTkrf5iB4kn_BfpEDCuadIq5aGH7spebPql-2kԱրյան արժեքը վերերկրային էԱրարիչը մարդկանց հենց ազգային պատկանելությամբ է արարել, որ պահեն այն ու դրանով պահպանվեն

գիտունն ու անգետը` ինչպես բարին ու չարըլույսն ու խավարը – …
+անսահմանությունից -անսահմանություն սահմանագիծը պիտի միշտ +ացնել` դրական պահել-ավելացնելով եւ՛ անհատական եւ՛ ազգային առումներովգոնե 50+1 դրական տարբերակով պահել` մինչեւ պարտադիր հավելումը
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Կռացած մեջքին միշտ բեռ են դնում: – Գարմար

- Հնում մարդիկ սովորում էին, որպեսզի կատարելագործվեն, իսկ այժմ սովորում են, ուրիշներին զարմացնեն: – Կոնֆուցի

- Հայ ժողովրդի թերություններն ու արատները ավելի շատ արտահայտված են իր մտավորականության մեջ: – Գարեգին Նժդեհ

- Բարեփոխել աշխարհը նշանակում է բարեփոխել դաստիարակությունը: – Յանուշ Կորչակ

Ապագան վտանգված ժողովուրդների վերջին խաղաթուղթը՝ վերադաստիարակություն է: – Գարեգին Նժդեհ

եթե ամեն բան արվում է հանրակրթական համակարգը այսօր վերաբացելուայն իրականում վերջնականապես փակելու համար … … … ապա սա այն է` ինչ վաղուց ձեւավորված կարծիքն է ահազանգում
այսօր կա՛մ սերունդ ենք կրթում լուսավոր ապագայի համարկա՛մ` սերունդ ենք տխմարացնում մեր ապագան անգալիք դարձնելու եւ օտարի գալիքին հարմարեցնելու համար
անկիրթ-անգիտակից եւ տգետ-տխմար հասարակ-ությունը դիմազուրկ եւ դիմադրազուրկ նվեր է օտարին՝ նրա ոտքը Հայաստանում ամրացնելու համար

երբեք ապազգայինն այսքան չէր խեղդում ազգայինըանգան խորհրդային անդեմ քաղաքացու ձեւավորման տարիներին ազգային արժեհամակարգը տեղ ուներ որոշակի… – ՀՀ քաղաքացին այսօր առավելապես ՄՀ` միջազային հանրության քաղաքացի է… – եթե այսպես շարունակվի` սա դեռ վերջը չէ… – https://m.facebook.com/723919191286927/photos/a.856136391398539/1268523933493114/?type=3&source=48

ասել եւ ասում եմ` հասարակ-ության կարծիքը եղել եւ մնալու է հասարակ` պարզունակ ու ամբոխահաճ

ասել եւ ասում եմ` հատուկ-ության կարծիքն է համակարգված ու արժեքավոր, եթե անգամ անհատի տեսակետ էանհատի՛, ո՛չ անձի / ան-հատի, որ հատով չի հաշվվումայլ` հոգով

ասել եւ ասում եմ` միայն հայերն են մարդկանց հոգով հաշվումասենք` 100 հոգի, ոչ 100 հատ մարդ

եւ ուրեմն` հատուկ-ությունն ընդդեմ հասարակ-ության

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Մեծամասնության կարծիքը սխալ է, քանի որ մարդկանց մեծամասնությունը ապուշ է:Էդգար Ալան Պո

-  «…Հայ ժողովուրդի թուական կեդրոնացումը հնարաւոր է միայն անկախութեան ժամանակ եւ անկախութեան ձգտելով»: – Լեւոն Շանթ

- Ամբոխի մեջ, որտեղ բոլորը գոռում են, ամենից շատ ուշադրություն է գրավում նա, ով լռում է: – Վլ. Լեվի

 – Բոլոր գողերից ամենավտանգավորները հիմարներն են: Նրանք մեզանից միաժամանակ, գողանում են եւ ժամանակը եւ տրամադրությունը… –-Արիստոտել

- …մարդիկ իրենց համար մի էշ առնելիս ավելի զգույշ են վերաբերվում, քան մի սկզբունք դավանելիս: – Լեռ Կամսար

Ժողովրդիվարումը (ժողովրդավարությունը) մահամերձ է։
Ազգիվարումը (ազգավարությունը) կյանք է մտնում։

Ազգիշխանություն է պետք`առանց վերուվարի։
(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- …դեռ Նժդեհն էր նկատել.- “Աշխարհն Ազգայնանում է“… շտապել էր ասել, որ հայրենասիրությունն այլեւս քիչ է` հայրենապաշտ պիտի լինենք… – ցեղապաշտ… / ավելացնենք, որ ազգայինը քիչ է այս պայմաններում` ազգայնական պիտի լինենք (կենցաղում, մտքերում ու ազգային-պետական գործերում)… – պետք է զատել նաեւ ազգայնականությունը (նացիոնալիզմ)` ազգայնամոլությունից (շովինիզմ) եւ ցեղամոլությունից (ռասիզմ)… –

- Երբ քաղաքական իրերի դժբախտ բերումով օտարն է իշխել Հայաստանում, համարձակ գլուխ է բարձրացրել մեր ժողովրդի տականքը` ազգորեն հերձվածողը, հոգով ստրուկը, տկարը, սեղմ ասած` ազգային ինքնագիտակցության եւ ինքնահարգանքի զգացումից զուրկ ցանցառության տարրերը: – Գարեգին Նժդեհ

Էն որ հետաքրքիր ու հետաքրքրասեր ազգ ենք, կասկած չկա, բայց ամենահետաքրքիրն այն է, որ ցանկացած երկրում փորձում ենք լինել տվյալ ազգի արժեքների կրողն ուավելին` առաջատարը, անկախ այն հանգամանքից, թե ինչ արժեքային համակարգ է այդ երկրում

Բայց էդ ամենահետաքրքիրից առավել մի հետաքրքիր բան կա, որ նաեւ ամենատխուրն էայսօրվա հայը Հայաստանում չի փորձում լինել իր երկրիիր ազգի արժեքների կրողն ու առաջատարը

Եվ դառնում է շատ անհետաքրքիրքանի որ հային իր երկրում եւս փորձում են դարձնել այլի արժեքների կրող

Բայց, քանի որ բացի հետաքրքիր ազգ լինելուց նաեւ հետաքրքրասեր ենք,֊ իրականում չեն կարողանում մեզ չհետաքրքրող այլածին արժեքները հրամցնել

Եվ այստեղ մենք դառնում ենք նաեւ զարմանալի ազգ, որին անհնար է ավելի զարմացնել այլաբանությամբ ու սինաբանությամբ

Հայը Տիեզերագեն է եւ պաշտպանված է չմթագնող Գենետիկ Հիշողությամբ

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

թագավարակի հերթական թագադիր կամ թագակիր բացահայտմամբ` այսուհետ արհեստական դիմակ կկրեն միայն բնական դիմակ չունեցողներըբնականից` ի ծնե դիմակակիրները. արհեստական դիմակ չեն կրի այլեւս` անիմաստ է կրրկնակի դիմակի կրումըարհեստականը խիստ նեղում է

Հայաստանը ոչ հիվանդանոց է, ոչ գժանոց ոչ զոմբիանոց ոչ էլ պոռնկանոց, այն աշխարհի առողջ հայերի հայրենիքն է, մնացածդ օդը մաքրեք երկրից

վախի մթնոլորտում ծնվում է մուղդուսի-բերիական մի դաժան համակարգ` ինչն արդեն ինքնակործանման ավազե ժամացույցն է միացնում… -

մահը վախկոտի մշտական ուղեկիցն էվախկոտին ուղեկցում է ամենուր` սփռելով մահվան հոտը… – եւ մահվան ալիքը` հարակից ամեն բանում ֊ ամեն ինչում

………………………………………..

վախկոտը կիսամեռ է` մահվան թուղթը գրպանումուստի շատ վտանգավոր է եւ անկանխատեսելի – …վախկոտի դեմ պետք է գործել` ինչպես ասում են` դանդաղ շտապելով… – ցանկալի է միասնական եւ համակարգված
վախկոտից չպետք է վախենալպիտի վախենալ նրա մշտառկա ուղեկից մահից` քանզի մահն է թելադրում վախկոտի վարքագիծը… – իսկ այդ վարքագիծը ծնում է վախի մթնոլորտ` վախկտի վախը շղարշելու համար (հաճախ վախից ծնվում են համակենտրոնացման ճամբարներ, աքսորավայրեր, բանտերվարկաբեկման, ապա մեկուսացման ծրագրերհիվանդության կամ մահվան թղթեր)…

«Զգուշացեք բարոյապես վրդովված մարդկանցից. նրանց հատուկ է վախկոտ՝ իրենցից իսկ թաքնված չարության խայթը»: – Ֆրիդրիխ Նիցշե

դիմակավորվելու-դիմակավորելու եւ դիմակահանելու-դիմակազրկելու քաղաքականության բազմերանգ դիմակահանդեսներ կան… / …ըստ էության բոլորի դերերն էլ խաղեր են ակնկալում, բոլորն էլ նույնիմաստ են մեծ հաշվով` թաքնվելու-թաքցնելու, խաբելու-զրպարտելու, ճնշելու-տիրելու … … …
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Չկա՛, ճշմարտություն չկա՛ մեր կյանքում, եւ դրա համար էլ այնքան անլույս ու անհույս է մեր կյանքը, դրա համար էլ այնքա՜ն տգեղ են մեր բարքերը, այնքա՜ն խոպան մեր հոգիները: Չկա ճշմարտություն, դրա համար էլ ներքին համերաշխությունը շարունակում է մնալ որպես սնամեջ խոսք, դրա համար էլ մտքի, զգացումի, ոգու աղքատությունն այնքա՜ն աղաղակող է մեր ազգային կյանքում: Չկա՛ ճշմարտություն, եւ դրա համար էլ մեր ժողովուրդի մի մասը Մետերլինգյան կույրերի նման մոլորված է «տգիտության անտառում»: – Գարեգին Նժդեհ

այո՛, քո օրինակով ես հիմնավորում դավանածդ գաղափարախոսության, հավատի, տեսակետների ու նպատակների համընդհանուր կյանք մտնելու իրավունքըբայց նախ եւ առաջ` ինքդ ես գործնականում համոզվում քո դավանանքի ճշմարիտ լինելու եւ Ազգի ու Հայրենիքի շահերի հետ համընթաց ու օգտաշատ քայլելու համոզման մեջ

 Հայ-Արիական / Լավ ուսուցիչը նա է, ով սովորեցնում է ոչ միայն հարցեր ձեւակերպել, այլ գտնել-ունենալ տրված հարցերի սեփական պատասխանները

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Աշխարհը փոխվում է քո օրինակով եւ ոչ թե քո կարծիքով:- Պաուլո Կոելիո

Ապրած օրերի մասին դատիր ոչ թե բերքով, որ դու հավաքել ես, այլ այն սերմերով, որ այդ օրը ցանել ես: – Ռ. Ստիվենսոն

Սա է փրկության ուղին. Ճշմարտություն՝ ամենից առաջ, միշտ ու ամեն ինչումԵվ Ճշմարտությամբ՝ Դեպի Մեծ Կուլտուրայի ԵրկիրՀայաստան… «Հայաստան եւ Ճշմարտություն ահա՛ իմ աստվածությունները։ Հայրենասեր չես, եթե կյանքդ տրված չէ ի սպաս սրանց, որոնցից մեկին ծառայել կարելի է մյուսի միջոցով միայն»։ – Գարեգին Նժդեհ

- Հայրենիք ստեղծելը հերոսություն է, հայրենիք շենացնելը՝ առաքելություն։Վազգեն Առաջին

Քաջը վախը հաղթահարողն է`այդպես է նա ան-վախ։
Տխմարն է առանց վախի`չգիտակցելով մահվան առկայությունը։

(Հայ Արիական Միաբանություն)

- «Հայն ինքն իր մեջ փխրվում, այլասերվում է, հենց որ բռնում է օտարի մի հովից»Հայկ Ասատրյան

- Իմ կռիվը մարդու դեմ չէ, հապա մարդու մեջ ապրող գազանի, որին ուզում եմ սպանել իմ մեջ: – Վիլյամ Սարոյան

- Ստորությունը մնում է ստորնություն անգամ այն դեպքում, Երբ նա կատարվում է հանուն ամենանվիրական շահերի. դա նախ բարոյազրկում է եւ տկարացնում իրենից օգտվողին: – Գարեգին Նժդեհ

ինչպես միշտ ճշմարիտ է Մեծ Հայը` թույլ մարդուն մեղադրելով.- Մեծ Նժդեհինն է նաեւ.- “քծնանք է թույլի սերըճշմարտությունը
պիտի հասկանալ. որ թույլը` զուտ մարմնական ուժին չի վերաբերում (իհարկե դա էլ կարեւոր է հենց այդ մարդու համար), այլ հոգեբանական պատրաստվածությանն է վերաբերում` մտքով հաղթական, հոգով աննկուն լինելու մասին է
անկոտրումհաստատուն մարդն արդեն ոժեղ է ու վստահելի
թույլը` անօգտակար է ինչպես իր, այնպես էլ ազգային գործերի համար ֊ լինե՛նք ուժեղ` մարմնով, մտքով եւ հոգով
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Ճշմարտությունը Ուժեղների՛ Մենաշնորհն է
Ճշմարտությունը՝ Սկզբու՛նք է… – Սկզբունքայնությունը մի՛ շփոթեք ծայրահեղականության հետ(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Ապրի՛ր եւ գործի՛ր Ճշմարտութան Զորությամբ, ինչպես Զորեղ Արեւն է տալիս իր Ջերմությունը – Արիները կզորանան / Չարիները կմոխրանան… / Արարումը Ավերում է նաեւ, երբ զատվում են Սպիտակն ու Սեւը…

Վճռական Մենակների Համախմբումը` Անպարտ Միավորում է
Նժդեհյան Վճռական Մենակի կերպարը բոլոր ժամանակների համար է… – Ցեղակիր-Ցեղակրոն Հաի մասին է, ով գաղափարա-քաղաքական սին ձեւակերպումներից եւ առհասարակ կյանքի բոլոր խարդավանքներից դուրս է… – ում դավանանքը` Ազգն ու Հայրենիքն է
Վճռական Մենակը Հաղթողն էՆա Հավերժի Ճամփորդն է
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Չի կարելի օգնել այն ընկածին, եթե նրան պակասում է ինքնօգնությամբ ոտքի կանգնելու կամքը: – Գարեգին Նժդեհ

Նժդեհյան Խորհուրդն իրական էկյանք ապրած / ապրելով կյանքից կյանք անցնող

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Երբ մարտի դաշտում քեզ մենակ ես զգում.- ասում է Նժդեհը.- դու պարզապես ետ նայիր ու կտեսնես. որ քո հետեւից գալիս են մեր բազում ՆԱՀԱՏԱԿՆԵՐԻ ՀՈԳԻՆԵՐԸ

փորձե՞լ ես մարտադաշտում, երբ հատկապես առաջին կռիվներն ես տվել… – ապշեցուցիչ ճշգրտությամբ իրական է… – պարզապես պիտի վստահորեն եւ հավատով ետ նայես եւկտեսնես, որ թիկունքիդ կանգնած ենԱրաբոն, Անդրանիկը, Գեւորգ Չաուշը, Սերոբ Աղբյուրը, Մախլուտոն, Հրայր Դժոխքը, Քեռինհենց ինքը` Նժդեհըգուցե նաեւ ավելի հեռուն ու հերոսականը տեսնես Հայկ Նահապետից էլ հեռուեթե հավատն ու ցանկությունը շա՜տ խորը լինեն

եւ եթե մարտադաշտում մոտդ ընկճվելու պահ էր` հաստատ չքանում էավելին` չես կարող փախչել Հերոս Նահատակների Հոգիներին այս ու այն կողմ հրելով (իհարկե փախչողն այս ամենին անհաղորդ է) … եթե Նժդեհյան Խորհրդով ընդամենը ետ նայես...

մահը վախկոտի մշտական ուղեկիցն էվախկոտին ուղեկցում է ամենուր` սփռելով մահվան հոտը… – եւ մահվան ալիքը` հարակից ամեն բանում  – ամեն ինչում
վախկոտը կիսամեռ է` մահվան թուղթը գրպանումուստի շատ վտանգավոր է եւ անկանխատեսելի – …վախկոտի դեմ պետք է գործել` ինչպես ասում են` դանդաղ շտապելով… – ցանկալի է միասնական եւ համակարգված
վախկոտից չպետք է վախենալպիտի վախենալ նրա մշտառկա ուղեկից մահից` քանզի մահն է թելադրում վախկոտի վարքագիծը… – իսկ այդ վարքագիծը ծնում է վախի մթնոլորտ` վախկտի վախը շղարշելու համար (հաճախ վախից ծնվում են համակենտրոնացման ճամբարներ, աքսորավայրեր, բանտերվարկաբեկման, ապա մեկուսացման ծրագրերհիվանդության կամ մահվան թղթեր)…
(
Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

- Որքան էլ որ ապուշ լինենք կամ ապուշացրած լինեն մեզ ուզենք, թե չուզենք պետք է հասկանանք՝ մեզ ոչնչացնում են «մեր» տականքի ձեռքով (Արմեն Զատիկյան – ֆ/բ օգտատեր)

- «Զգուշացեք բարոյապես վրդովված մարդկանցից. նրանց հատուկ է վախկոտ՝ իրենցից իսկ թաքնված չարության խայթը»: – Ֆրիդրիխ Նիցշե

ինքնակործանման կնիքն է դրվում, երբ սուտը հաց ու ջրի նման առօրյա է դառնումանգամ շնչելու օդի պես անհրաժեշտ

այո‘. այսօրվա Հայաստանում հնարավոր չէ ազնիվ լինել ու լավ ապրել (ճոխության մասին չէ խոսքն այս պահին)…

նոր չէ որ ոմանց լավ կյանքը այդ ոմանց վատ բնութագրի հետ համարժեք է ընկալվում… – վատ մարդ լինելը` լավ ապրելու երաշխիք է դարձել

այո՛. այսօրվա աշխսրհում է այդպես, սեւ ու սպիտակ բեւեռները նույնականացվել են երկնագույն ու վարդագույն արհեստական ներկերով` ապականելով բնածին ծիածանի գունապնակը

եւ թվում է բնական բարին ու չարը նույնպես նույնականացվել ենբայց իրականում այդպես չէ… – կենտրոնանալ է պետք` գիտակցելու, ուժ հավաքելու եւ բեւեռները հստակեցնելու համար

իհարկե դժվար էայսօրվա Հայաստանն այսօրվա աշխարհի մի մասնիկն էսակայն այս աշխարհում կան նաեւ սեւին` սեւ եւ սպիտակին` սպիտակ ասողներ, որոնց հետ էլ կարելի է կարգավորել բարու եւ չարի բեւեռացումները

սակայն մեր երկրում մե՛նք պիտի նախաձեռնենք կյանքի բոլոր բեւեռների հստակեցումները

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Հայաստանում կարելի է ապրել կա՜մ լավ, կա՜մ ազնիվ:

Ամենօրյա մանրուքներում անգամ զարգացրու՛ եւ զորացրու՛ կամքդ… (Հայ Արիական Միաբանության Կենսադրույթ)

տարիներ շարունակ ասել ենքմեր կյանքը համացանց են մտցնումայն դարձնում են վերահսկելի եւ ապա` ոչ մեր կյանքը… – կյանքից դուրս կյանք չկա նույն իրականության մեջ` խաբկանք է. որ հավասարազոր է մահվան` կենդանի-մեռելների աշխարհ են ստեղծում… – խոսքը` չիպավորված մարդ-ռոբոտների մասին է, որոնց կյանքը համացանցից չի կարող դոյրս գալ առանց թույլատվության… – այս ամենի մասին էլ ենք գրում-խոսում տարիներ շարունակ

թշնամիները ծպտյալ են մտնում քո երկիր՝ ներքին թշնամիների աջակցությամբ (կամ որ նույնն է՝ ծախվածությամբ), եւ հետո են երեւում բացահայտպետական գրանցում ստանալով անցնում են քայքայիչ գործունեության

ապազգային երեւույթները վաղուց են մտել մեր երկիր, ինչը դարերի պատմություն ունի, իսկ ինչ մնում է մեր նորանկախ երկրինվերականգնված պետականությանը, ապա հստակ տարեթվերով անգամ կարելի է արձանագրել դրանց հակահայ ընթացքը

1990-ականներից էլ սկսած մասոն-սորոս եւ այլ գաղտնի ու կիսագաղտնի ուժերը, համասեռականներն ու լեսբիականները, հետո ԼԳԲՏ-ական կոչվող համայնքը, աղանդավորականները, հատկապես եհովայի վկաները, կյանքի խոսքականները, մորմոնները եւ մնացյալ ապազգային ու հակազգային շարժումներըմեր երկրում ծավալվեցին մեր անկախացման հետ,֊ ավելի բացահայտ գործելով 1990-ականների վերջերին, երբ շատերը որպես հասարակական, կրոնական կամ բարեգործական կազմակերպություններ պետականորեն գրանցվեցին ՀՀ-ումնաեւ ոչ իրենց հիմնական անունները բացահայտելովավելի հստակ տարեթվերը կարելի է իմանալ արդարադատության նախարարության կամ պետռեգիստրի գրանցամատյաններում

Այսօր էլ շարունակում են հայաստանաքանդ ու հակահայ իրենց գործերը

 (Արմեն ԱվետիսյանՀայ Արիական Միաբանություն)

Դրվագ: – Կրկնվող հուշեր, որ էլ պիտի չկրկնվե՛ն… – Վաղ թե ուշ ամեն ինչ դուրս է գալիս ջրի երես

տասնյակ տարիներ առաջ եւ շարունակ տարբեր արատավոր երեւույթների շարքում (ինչպես համասեռականություն, աղանդավորականություն, գենդերային շարժումներ եւ այլն) քննադատում էի նաեւ մասոնական (տարաբնույթ այլ գաղտնի կառույցների) դավադրության հայաստանյան եւ առհասարակ համաշխարհային վտանգավոր իրավիճակը, ինձ, ինչպես միշտ մեղադրեցին ծայրահեղականության եւ դավադրության տեսությունների առաջադրման մեջ (մեղադրողներից շատերն այսօր վերոնշյալ հարցերի եւ դավադիր տեսությունների դեմ դարձել են առաջամարտիկներ…)

(http://www.hayary.org/wph/?p=7461 - Զգուշացնու՛մ եմինչպես շուրջ 30 տարի առաջ եւ շարունակ նմա՛ն եւ ա՛յլ վտանգներից…)

այս պահին կխոսեմ միայն մասոնական այն ներդրումների մասին, որ ժամանակին անհավանական էին թվում անգամ ինձ ճանաչողների համար: Երբ հրապարակեցի նաեւ մասոնական որոշ ցուցակներ, այդ թվում՝ հայ եւ հայաստանյան մի շարք մասոնների ցուցակը, այնտեղ նշել էի, որ ազգային-ազգայնական դաշտում լուրջ դերակատարում ունեն նաեւ Հայաստանի կինոգործիչների միության նախագահ Ռուբեն Գեւորգյանցը եւ ՀՀ վարչապետին առընթեր ազգային ու կրոնական փոքրամասնությունների հարցերով վարչության ղեկավար Հրանուշ Խառատյանը

Առաջինը գործում էր Հայաստանի ազգայնական դաշտում, ստեղծել էր Հայաստանի ազգայնական կուսակցություն, իսկ երկրորդը գործում էր Հայաստանի հանրային եւ մշակութային ոլորտներում՝ գործածելով իր ազգագրեգետ լինելու հանգամանքը

Ռուբեն Գեւորգյանցին ներգրավեցի մի շարք ազգայնական կազմակերպությունների կողմից 2000-ականների սկզբներին ստեղծված Հայաստանի Ազգային Ճակատում (ՀԱՃ)՝ միասին գործելու ընթացքում բացահայտելու նպատակով, ինչը հաջողվեց, երբ նա փորձեց ինձ կապել Ֆրանսիայի (այդ տարիներին թերեւս՝ Եվրոպայի) ազգայնականների առաջնորդ Ժան-Մարի Լե Պենի հետ (Ֆրանսիայի այսօրվա ազգայնական առաջնորդ Մարին Լե Պենի հայրը), խոստանալով միջազգային հեղինակություն ազգայնական ասպարեզում եւ լիքը այլ բաներ, այդ թվում՝ առոք-փառոք կյանք եւ գործելու ոլորտԶրույցը ես ձայնագրեցի, ապա կարճ ժամանակ անց հայտարարեցի նրա՝ մասոն լինելու մասին, զգուշացնելով ազգային-ազգայնական եւ հայանպաստ այլ ուժերի

Նա մտադիր էր հրապարակայնորեն հերքել, բայց երբ նրան հրավիրեցի Հայ Արիական Միաբանության գրասենյակ եւ միացրեցի մեր զրույցի ձայնագրությունը եւ լսվեցին նրա առաջարկներընա ուղղակի կորցրեց իրեն

Արդեն ասուլիս էր հրավիրել եւ հենց այնտեղ ստիպված հրապարակայնորեն հայտարարեց, որ այո, մասոն է, քանի որ մասոնները զբաղվում են բարեգործությամբ ՞՞՞… (ես նշել էի, որ կինոգործիչների միության նախագահ դառնալը եւս մասոնական նվեր է)…

մի հարցազրույցում էլ հայտարարել էի, որ մասոն է նաեւ պետական ծառայության անցած Հրանուշ Խառատյանը, այդ հարցով դիմել էի նաեւ վարչապետ Անդրանիկ Մարգարյանին

վարչապետին առընթեր ազգային եւ կրոնական փոքրամասնությունների հարցերով զբաղվող Հրանուշ Խառատյանը ինձ կառավարություն հրավիրեց՝ իբր իր ոլորտի թեմաներով զրուցելու համար, բայց ես կռահեցի իրական նպատակը եւ պատրաստված գնացիչէի սխալվել, ինձ հանդիմանեցին, թե արդյո՞ք տեղյակ չեմ, որ կին մասոններ չեն լինումսպասում էի նման հարցադրման եւ սեղանին դրեցի կին մասոնների մի ցուցակ, որում ներկայացված էին մի շարք երկրների հայտնի կին մասոններկարծիք հայտնեցի, թե զրուցակիցս էլ երեւի թե հայ կին մասոնների առաջնեկն է

Իհարկե հերքում լսեցի անմիջապես, բայց նա շատ զարմացավ կին մասոնների ցուցակից եւ խնդրեց թողնել իր մոտ

խոսել եմ նաեւ «Ռոտարի» «Լիոն» եւ այլ ակումբների ու միավորումների մասին, որ հանրային գործերի կամ բարեգործության անվան տակ նախամասոնություն էին անում

ինձ, այդ տարիներին ռուսաստանյան ազգայնականների առաջնորդ համարվող Վլադիմիր Ժիրինովսկու հետ ծանոթացնողներ եւս հայտնվեցին (նրա հետ, ով, ովքե՞ր են իր ծնողները հարցին պատասխանել էր` մայրս ռուս է, հայրս` իրավաբանհրեա հորն ի նկատի ուներ) …

…«Մեծ Արեւելք» ֆրանսիական (թերեւս եվրոպական) մասոնական օթյակն էր փորձում ծավալվել Հայաստանում, մրցակցելով ամերիկյան մասոնների հետ, որոնց նաեւ աղանդավորական հզոր մորմոնական կառույցն էր աջակցում, որ արդեն մտել էր մեր երկիր

http://www.hayary.org/wph/?p=4475  - Գաղտնի են, թե ազդեցության, նույն գործակալն են (հայ մասոն-իկները տքնում են երեւալ) – Իսկ ամենամեծ քաղաքականությունը հենց հավատն է, քանի որ այն առնչվում է ոչ միայն երկրային, այլեւ երկնային իրողություններին

անցել են տարիներ եւ այդ ընթացքում հերթականությամբ լինում են բացահայտումներ, որոնց մասին աշխատում էին չխոսել 30, 20 անգամ 10 տարի առաջբայց այսօր ամեն բան ջրի երես է դուրս եկել եւ դա լավ է, ես էլ չէի պատկերացնում, որ ծավալներն այսքան մեծ են ու ոլորտներն այսքան շատ

Վատ է նաեւ, որ լգբտ-ականությունը, աղանդավորականությունը, մասոնականությունը եւ ազգադավ այլ N–բանություններ որոշակի «ժառանգականություն» են ձեռք բերել՝ փոխանցվում են ուստրերին ու դուստրերինսա էլ պետք է կանխել հենց բնումայլապես դրա մասին էլ կխոսենք տարիներ անց

………………………………………….

http://www.hayary.org/wph/?p=746  -  Զգուշացնու՛մ եմինչպես շուրջ 30 տարի առաջ եւ շարունակ նմա՛ն եւ ա՛յլ վտանգներիցԱյսօր մարդկությանը սպասարկող ռոբոտները նոր մարդկության նախահայրեր են դառնալուԱյսօր ուզենան՝ վաղն էլ թոքաբորբը կսարքեն համաշխարհային վարակի գործիքԱյսօր տեղային պատերազմներն ավելի ծախսատար են աշխարհը վերաձեւելու համարԻսկ 3-րդ Համաշխարհայինը կարող է առհասարակ բոլորին կործանելՍահմանափակված, ընկճված, սոված եւ պարտքերի ու տուգանքների տակ ճկռած մարդկությունը վերջնականապես համարակալվելու պատրաստ անասնահոտի է նմանվելուեւ դրա չիպավորումը եւ համապարփակ հսկողությունը կիրականացվի առանց լուրջ դիմադրությանԴիմադրողները չեն կարող օգտվել էլեկտրոնային փաստաթղթերից, փողերից .. կենսակերպիցինչքան կդիմանան ստվերային պատերազմներ մղելով… – գուցե դիմանանպե՛տք է դիմանան… – կդիմանա Տիեզերական Գարնան Ազդակներից սնվելով… – (Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Շուրջ 30 տարի խոսում ու գրում եմ հայրենադավների, ազգուրացների, հոգեխեղների, բարոյազուրկներիառհասարակ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳԸ վտանգների մասինծայրահեղական կոչելը քիչ համարելով, ցնորվածից մինչեւ դավադիր տեսությունների հետեւից ընկածի պիտակներ էին «շնորհել» … Երբ ասում էի, որ աղանդավորականներից հետո համասեռականներն են բոլորիդ տան դռները ծեծելու, հետո ԼԳԲՏ-ականները, անսեռերն ու անգավատ-սատանայապաշտները եւ այսպես շարունակhttp://www.hayary.org/wph/?p=7393 - Պիտի գա ՔԱՈՍ-ը-ԱՆԿԱԶՄԱԿԵՐՊՎԱԾՈւԹՅՈւՆ-ը, որը ջրի երես կհանի ամեն զազրելի, զզվելի ու զարհուրելի բան … որպեսզի ինքնամաքրումից հետո առաջ գա ԿՈՍՄՈՍ-ը-ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՎԱԾՈւԹՅՈւՆ-ը… / Դաստիարակության համար ավելորդ են համարել ոչ միայն Ավանդական ու Բարոյական Արժեքները, այլ՝ ԱԶԳ-ի Լեզուն, Պատմությունը, Հայրենիքի պաշտպան ձեւավորող Ռազմագիտությունը եւ այլ առարկաներ… / Դասալքությունից մինչեւ հայրենալքություն՝ մի քանի սանտիմետր է… դեմը չառար՝ ազգուրացությունը դառնում է ճակատիդ գիրը… – (Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)…

Հ.Գ. – Ինչ է նշանակում «հայ» մասոն-ական, սորոս-ական, լգբտ-ական, անսեռ-ական, աղանդավոր-ական … Չկա՛ն նման հայեր, դրանք անգամ «հայ» չեն (ազգի տականքն էլ շատ է դրանց համար), ազգուրացներն ու հայրենադավները չունեն ազգություն եւ հայրենիք…

Դրանք ՀՀ քաղաքացիներ են (իրականում՝ ՀՀ քաղքենիներ), որ օտարների նման բնակվում են մեր երկրում, պարզապես բնակիչներ են, որ հազարադեմ են ու հազար կողմից վտանգավոր… քանի որ ապրում են հայադավության ու հայաստանակործանության մաղձով՝ վաճառելով ոչ միայն իրենց մարմինը, այլեւ՝ միտքն ու հոգին…

Երբ իրապես Ազգային Հայաստան ստեղծենք՝ Ազգային Օրենքը պիտի վերականգնի գնդակահարության հոդվածը (կամ առաջադեմ երկրներ համարվող Ֆրանսիայի ու ԱՄՆ-ի մահապատժի ընդունված այլ ձեւերը)…

Եթե թողնե՛նք – ոմանք Հայաստան-ից շուտով կթողնեն միայն …ստան-ը` անհայտների մարդանմանների համար բնակվելու անորոշ մի վայր…

(Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

Ընկերությունը համարժեք է Վստահությանը (Մի հին պատմության հետքերով)…

Նախաբան.- ինչու է թվում, թեընկերության ծավալներն անսպառ են… – եւ պե՛տք է կարողանալ զատել ընկերությունը ծանոթությունից…

 (Արմեն Ավետիսյան, Հայ Արիական Միաբանության առաջնորդ)

………………………………..

երեւի թե 15 տարեկան էի (1970-ականների կրթական համակարգի 8-րդ դասարանի աշակերտ) եւ շատերի նման սիրում էի ընկերություն անել եւ ընկերներ ձեռք բերել` շրջապատս մեծացնել…

1970-ականներին հայրենադարձության նոր ալիք եղավ եւ Աբովյանը որպես ծավալվող քաղաք, հանգրվանեց մեր հազարավոր հայրենակիցների։ Մի խոսքով` Աբովյանը հին Չիկագոյի տարբերակով բաժանվեց հակամարտ թաղերի… …տեղացիների, որ երկու մաս ունեին` էլարցիների թաղամաս (Էլար գյուղն էր, որի վրա հիմնվել էր Աբովյան քաղաքը), ապա հայաստանցիներ համարվող տեղացիների, որ եկել էին երկրի տարբեր շրջաններից (ես լոռեցի էի)… այս դեպքում տեղացիների թաղ ասվածը կղզյակների նման էին` մի շարք իրար մոտ գտնվող շենքերի ջահելների միավորմամբ կազմավորված (ձեռնակռվի – խառը կռվի տարբեր հարմարանքներով զինված)…

հաճախ այդ միավորումները գտնվում էին այսպես կոչված` ախպարների (սփյուռքահայերի) թաղերի միջեւ, կային պարսկահայերի, սիրիահայերի, լիբանանահայերի ընդգծված թաղեր, քանզի ներգաղթի ընթացքում մեր ազգակիցները տեղավորվում էին իրար մոտ գտնվող շենքերում։

կային նաեւ քրդական, եզդիական եւ ասորական (որ օժանդակություն էր ստանում Աբովյանին մոտ գտնվող Արզնու ասորական մեծ համայնքից) թաղեր, որ փորձում էին ինքնահաստատվել խայտաբղետ հայկական միջավայրում…

չերկարացնեմ, չնայած ասելիքին, միայն նշեմ, որ թաղից թաղ անցնելու համար մեծ համարձակություն էր պետք (խոսքը բոլոր բնակիչների մասին չէ, որոնք ազատ էին տեղաշարժի մեջ, այլ` հակամարտ ջահելական խմբավորման անդամների) կամ էլ այդ թաղում ընկերներ ունենալն էր փրկում… այլապես ծեծկռտուքն անխուսափելի էր, չնայած միլիցիայի համարժեք գործողությունների հանգամանքին… ապա ծեծված կողմը իր թաղի տղաների հետ վերադառնում էր վրեժխնդիր լինելու եւ նոր ծեծկռտուքը պատրաստ էր կամ էլ հարմար պահի էին սպասում իրենց թաղում… մինչեւ “զինադադարը”…

………………………………..

հայրս ինձ խրատում էր, որ ընկերություն անելը պետք է ամրագրվի իրար տներ գնալ-գալով նաեւ, բայց մի բայց կար, հայրս ասում էր, որ ամեն մարդու օջախ չեն բերում եւ օջախի հացը չեն կիսում… ասոմ էր պատիվ տալ ես ուզում` մի խորտկարան հրավիրի … մինչեւ… Դե ես էլ այդպես էի անում եւ մեր տանը գնալ-գալու պակաս չէր զգացվում – տանն ինձ աջակցում էին։

Բայց մի օր հայրս մեկ այլ խրատ էլ տվեց… – մինչ խրատը հարցրեց, թե քանի ընկեր ռւնեմ, որ այսպես հերթափոխով գալիս են մեր տուն եւ հյուրընկալվում։ Հիշում եմ` սկսեցի մտովի հաշվարկ անել եւ մեր թաղի, դպրոցի, այլ թաղերի հայ ու ոչ հայ քանի ընկեր ունեմ եւ հայտարարեցի, թե 200-ից հաստատ ավելի… – իշում եմ հորս ապշած հայացքը, թե “տղա ջան ոնց թե 200-ից ավելի, ես համարյա 50 տարեկան եմ` հազիվ մի 5 ընկեր ունեմ, դու գիտե՞ս ինչ է ընկեր ասվածը”։ Փորձեցի իմ տեսակետով բացատրել, թե ինչ է ընկերությունը,֊ ինչ փորձառությունների միջով ենք անցել, ինչ կռիվներով ու ինչ փոխադարձ օգնություններով, որ մեր տներում ոնց են մեզ վերաբերվում եւ այսպես շարունակ…

հայրս համբերատար լսում էր, բայց ըմդհատեց. “տղա ջան էդ բոլորը հասկանում եմ, ես էլ եմ նման կյանք ապրել, այլ պայմաբնեևում֊, բայց ընկերությունը ծանոթության հետ մի շփոթի, հետո շատ կզղջաս, ծանր կտանես բացված իրականությունը … էդ ընկերության բացատրական ցանկը որ ներկայացնում ես` վատ չէ, բայց կա ամենաառաջնայինը` անվարան վստահությունը,֊ իսկ դա կարող ես իմանալ մի դեպքում, երբ սիրած աղջիկ կամ կին կունենաս”…  – իմ հայացքից հայրս ծիծաղեց, թե “իմացիր, որ կինն էլ է ընկեր, այն էլ թիվ 1 ընկերը կյանքի, եթե ընտրությունդ ճիշտ է արված, եւ ընկերության քո սանդղակում էլ 1-ինը նշիր անվարան վստահությունը”…

Փորձեցի հարց տալ, բայց շարունակեց. “մտածիր, քո երիտասարդ պոռթկուն տարիքում ձեռք բերած ընկերներիցդ քանիսին անվարան կվստահես, որ սիրածդ աղջկան կամ կնոջդ ուղեկցեն մի հեռավոր տեղ` իրենց մեքենայով կամ ասենք գնացքով, որ նաեւ գիշերելու են ճանապարհին,֊ մտածիր նաեւ քո զույգի առումով … եւ եթե 200-ից ավելի ընկեր կհաշվես, ապա ես իմ 5-6 ընկերներից էլ կհրաժարվեմ այս տարիքում “…

*Կյանքը ցույց տվեց. որ ընկերությունը նաեւ մաղ ունի, որը հստակ զատում է ընկերոջն ու ծանոթին, անգամ ծանոթից էլ այն կողմ գտնվողին… – շատերը տրվեցին օրվա պահանջներին… անգամ մարտական ընկեր համարվողներից ոմանք կորան կյանքի հաճույքների համար գլուխ խոնարհողների հորձանուտում, ինչն ինձ անհնարին էր թվում, բայց…

Եվ հիմա էլ եմ հիշում հորս խոսքերը. “տղա ջան լավ բանը շատ չի լինում ֊ ընկերներին կարելի է հաշվել հազիվ երկու ձեռքի մատների վրա… եւ միշտ հիշիր, թե նրանցից ում անվարան կվստահես քո՝ տղամարդու պատիվը պահելը, որ կնոջդ կվերաբերվի որպես իր քույր… եւ դու էլ այդպես ապրիր”…

*Ընկերներս վկա` ցայսօր ապրում եմ հորս խրատով, եւ դա կդառնա խրատ նաեւ որդուս համար – Ընկերությունը համարժեք է Վստահությանը… իսկ ընկեր կարող ես լինել նաեւ կնոջդ կամ եղբորդ հետ – հին խոսք կա` ընկերոջ հետ ավելի հեշտ է ախպերություն անել, քան եղբոր հետ` ընկերություն…

Ընկերությունը համարժեք է Վստահությանը…

Այս գրառումը հրապարակվել է Արվեստ, Հ.Ա.Մ., Հայտարարություններ, Հոդվածներ խորագրում։ Էջանշեք մշտական հղումը։